  • 1. Data: 2009-10-15 11:00:51
    Temat: E-bay - jak ominąć PayPal'a ?
    Od: uni <u...@w...pl>

    Mam na e-bay konto, którym posługuję się do robienia zakuków, płatności
    robię przy pomocy PayPal. Teraz wyszło na to że przekroczyłem limit
    ustanowiiony przez PayPal - 1700 funtów i nie mogę nic kupić. Mam pilny
    zakup który już "kliknąłem", a tu taka właśnie niespodzianka przy
    płatności. Moje pytanie : Jak ominąc PayPal'a i zapłacić, albo kartą,
    albo przelewem - preferowana karta ?.

  • 2. Data: 2009-10-15 11:07:40
    Temat: Re: E-bay - jak ominąć PayPal'a ?
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    uni wrote:
> [...]
    > zakup który już "kliknąłem", a tu taka właśnie niespodzianka przy
    > płatności. Moje pytanie : Jak ominąc PayPal'a i zapłacić, albo kartą,

    Zaplacic karta, albo przelewem (nie wybierac PayPal jako srodka platnosci)?
    Lub zweryfikowac swoje konto PayPal, to zniosa limity.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2009-10-15 11:31:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 13:07:40 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Zaplacic karta, albo przelewem (nie wybierac PayPal jako srodka
    > platnosci)? Lub zweryfikowac swoje konto PayPal, to zniosa limity.

    Dokładnie. Najlepiej jakąś kartą gdzie od razu widać blokady i można
    odczytać kod, który należy podać zwrotnie do PP.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2009-10-15 11:52:16
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    xbartx wrote:

    > Dokładnie. Najlepiej jakąś kartą gdzie od razu widać blokady i można
    > odczytać kod, który należy podać zwrotnie do PP.

    Tu chodzi chyba o innego rodzaju limit.
    Po przekroczeniu obrotow w wysokosci ok. 2000 euro rocznie (~9600 zl w
    Polsce, pewnie 1700 funtow w UK) nalezy udowodnic PayPalowi, ze jest sie
    rzeczywiscie wlascicielem konta, przesylajac im skan lub fax dowodu
    tozsamosci oraz jakiegos rachunku wraz z imieniem i nazwiskiem oraz
    adresem (np. za mieszkanie, papierowy wyciag z banku itp.).

    Co z tym robia dalej - nie mam pojecia.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2009-10-15 12:54:22
    Od: uni <u...@w...pl>

    Tomasz Chmielewski napisał(a):
    [..]
> [...]
    > tozsamosci oraz jakiegos rachunku wraz z imieniem i nazwiskiem oraz
    > adresem (np. za mieszkanie, papierowy wyciag z banku itp.).

    Dokładnie - o roczny limit mi chodzi. Konto na PayPal'u mam
    zwerifikowane - tak mi się wyświetla jak się zaloguję do konta na
    PayPal. Oni mnie sprawdzali na początu - przysłali mi dwie maleńkie
    kwoty pieniędzy na konto bankowe i kazali sobie powiedzieć kiedy jaka
    z kwot przyszła i w jaka to była kwota.

  • 6. Data: 2009-10-15 13:02:10
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    uni wrote:
> [...]
    > PayPal. Oni mnie sprawdzali na początu - przysłali mi dwie maleńkie
    > kwoty pieniędzy na konto bankowe i kazali sobie powiedzieć kiedy jaka

    No to zrob ta dodatkowa weryfikacje.
    Trwa to nawet kilka dni, ale bez tego nie podejmiesz pieniedzy z konta
    PayPal (o ile tam jakies masz).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2009-10-17 18:11:18
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    Nie ma juz mozliwosci innych platnosci za zakupy na ebay jak Pay
    Pal...Doszlo do tego, ze wystawiajacy towary przy propozycji innych
    platnosci jak P.P. sa automatycznie blokowani. To znaczy ebay kasuje im
    aukcje....Do tego zrobilo sie takie skurwysynstwo, ze Pay Pal blokuje srodki
    za sprzedany towar na 3 tygodnie ! Mi tak zblokowali za sprzedanego laptopa.
    Kompletnie bez powodu. Musialem wykonac kilka telefonow do tych zlodzieii
    aby udalo sie odzyskac kase po 12 dniach....Moge smialo napisac, ze Pay pal
    stalo sie obecnie organizacja przestepcza, bo pod byle pretekstem blokuja
    konto wraz z kasa na nim.

  • 8. Data: 2009-10-18 06:36:50
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > ze Pay pal stalo sie obecnie organizacja przestepcza, bo pod byle
    > pretekstem blokuja konto wraz z kasa na nim.

    ja mam inne doswiadczenie, wystawiam i kasuje pieniadze na konto, opcja
    platnosci przez paypal jest ale jesli kupujący chce ją wybrac to musi za nią
    zaplacic a ze oferuje towar duzo taiej niz konkurencja to zabijam im ostrego
    cwieka...

    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2009-10-18 14:45:44
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > platnosci przez paypal jest ale jesli kupujący chce ją wybrac to musi za
    > nią zaplacic a ze oferuje towar duzo taiej niz konkurencja to zabijam im

    Jezeli praktykujesz to na eBay to kwestia czasu jak Ci zblokuja konto.
    Wystarczy jakis 'zyczliwy'....

  • 10. Data: 2009-10-19 11:02:19
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Virck napisał(a) w wiadomości: <00112e3d$0$2309$c3e8da3@news.astraweb.com>...

    >Jezeli praktykujesz to na eBay to kwestia czasu jak Ci zblokuja konto.
    >Wystarczy jakis 'zyczliwy'....

    Znaczy się co? Dodatkowe opłaty za PP, czy inne opcje płatności?
    Pierwsze rozumiem, ale tego drugiego chyba jeszcze nie zakazali?

    Arek