  • 1. Data: 2009-10-15 10:02:55
    Temat: Dzwoni ołpen do kjoncy ...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    i proponuje mu KK.
    Na oświadczenie, trzeba było wyrazić zgodę na sprawdzenie, w BIK i
    MIGBR.

    Mają załatwić sprawę w ciągu +- 1,5 tyg. Zobaczymy.
    Pytali się o kolor (podobno dla każdego koloru takie same warunki
    finansowe). W pierwszym odruchu chciałem różowy, ale chyba by mnie żona
    z domu wyrzuciła :)

    KJ

    --
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 2. Data: 2009-10-15 10:17:41
    Temat: Re: Dzwoni ołpen do kjoncy ...
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > Mają załatwić sprawę w ciągu +- 1,5 tyg. Zobaczymy.

    taaa u mnie to od takiego telefonu mija chyba 32 czy 33 dzien i qpa
    karta lezy, pin lezy, czekam na aktywacje która miała niby być we wtorek
    czekam do piatku i chyba sobie podaruje ten ich biznes

    GP

  • 3. Data: 2009-10-15 10:20:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Kamil Jońca" news:87oco9q8j4.fsf@alfa.kjonca

    > W pierwszym odruchu chciałem różowy, ale chyba by mnie żona
    > z domu wyrzuciła :)

    Z tego powodu, że to taki gay friendly colour? ;)

  • 4. Data: 2009-10-15 10:20:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ATZ Rzeszow" news:hb6srr$ohs$1@inews.gazeta.pl

    > taaa u mnie to od takiego telefonu mija chyba 32 czy 33 dzien i qpa
    > karta lezy, pin lezy, czekam na aktywacje która miała niby być we wtorek
    > czekam do piatku i chyba sobie podaruje ten ich biznes

    Pewnie niektórych pracowników z Getina zatrudnili w OF i już widać tego
    efekty ;)

  • 5. Data: 2009-10-15 11:39:16
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > Pytali się o kolor (podobno dla każdego koloru takie same warunki
    > finansowe). W pierwszym odruchu chciałem różowy, ale chyba by mnie żona

    Jak ja powiedziałem że chcę zielony, to Pan powiedział że jest
    najładniejszy i też by taki wybrał (w sensie kolor)

    Ciekawe czy gdybym wybrał różowy, też bym otrzymał taką pochwałę :)

  • 6. Data: 2009-10-15 12:18:51
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > W pierwszym odruchu chciałem różowy, ale chyba by mnie żona
    > z domu wyrzuciła :)

    Ja miałem srebrnom ale se psikłem szprejem i mam złotom, bardziej
    odpowiedniom do mojego limitu 1 kilo złotych... ;-)

  • 7. Data: 2009-10-15 12:29:26
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    chyba czytaja grupe bo aktywowali :)
    podglad jak na moj gust dosyc ubogi ale najwazniejsze ze nr konta do splaty
    jest i data tez :)

    ale jedna PARANOJA jest: haslo musi skladac sie z 8 cyfr ... bez komentarza

    GP

  • 8. Data: 2009-10-15 12:38:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hb74is$pof$...@i...gazeta.pl...

    > ale jedna PARANOJA jest: haslo musi skladac sie z 8 cyfr ... bez
    > komentarza

    A login sam ustalasz czy nadaje go OF?

  • 9. Data: 2009-10-15 12:40:54
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > A login sam ustalasz czy nadaje go OF?

    login jest na szczescie taki sam jak do lokat

    GP

  • 10. Data: 2009-10-15 13:26:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ATZ Rzeszow" news:hb74is$pof$1@inews.gazeta.pl

    > ale jedna PARANOJA jest: haslo musi skladac sie z 8 cyfr ... bez
    komentarza

    8 cyfr czy 8 znaków?