  • 1. Data: 2009-10-15 08:01:02
    Temat: KK furora lukas - opłata za przedłużenie
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Umowa o kartę została podpisana 14.10 ub. roku, wyciąg generuje się
    17-go. Czy ktoś wie, kiedy mogę się spodziewać naliczenia opłaty za
    przedłużenie ważności karty - za 2 dni, na koniec miesiąca czy 17
    listopada?

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 2. Data: 2009-10-15 11:14:55
    Temat: Re: KK furora lukas - opłata za przedłużenie
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    zrezygnuj z tego gówna

    to chyba najdroższa karta na rynku - i żadne 5 % w marketach w weekendy nie
    zrekompensuje ci tego

  • 3. Data: 2009-10-15 15:09:58
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik <w...@N...gazeta.pl> napisał:

    > zrezygnuj z tego gówna

    Dzięki za merytoryczną odpowiedź :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 4. Data: 2009-10-15 15:23:53
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Aicha" napisał:

    > Dzięki za merytoryczną odpowiedź :)

    BTW, dlaczego zakładasz, że jak 80% gospodyń domowych nieterminowo
    spłacam zadłużenie? Przez rok rozłożyłam na raty jedną płatność
    bezgotówkową, nb spłaciłam te raty o miesiąc wcześniej.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 5. Data: 2009-10-18 16:49:02
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Aicha" napisał:

> [...]
    > się 17-go. Czy ktoś wie, kiedy mogę się spodziewać naliczenia opłaty
    > za przedłużenie ważności karty - za 2 dni, na koniec miesiąca czy 17

    Odpowiadam sama sobie (dla potomności;)) - została naliczona 17
    października.

    --
    Pozdrawiam - Aicha