  • 1. Data: 2003-06-14 11:13:06
    Temat: Dostal ktos karte w mBnku?
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    Moze ktos juzma KK VC z mBanku?
    Podpisalem umowe 2 tygodnie temu, miala byc do 2 tygodni i nic?

    Fajas

  • 2. Data: 2003-06-14 16:35:01
    Temat: Re: Dostal ktos karte w mBnku?
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    W Mbanku konto mam już 2lata i jestem z niego bardzo zadowolony brak jakich
    kolwiek opłat.Niemartw się napewno przyślą miej pretensię do poczty u mnie
    nie nawalali

  • 3. Data: 2003-06-14 19:15:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    micom.edu.pl wrote:
    > Moze ktos juzma KK VC z mBanku?

    Ja mam.

    > Podpisalem umowe 2 tygodnie temu, miala byc do 2 tygodni i nic?

    U mnie trwało to 5 tygodni.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-14 22:07:18
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos juzma KK VC z mBanku?
    > Podpisalem umowe 2 tygodnie temu, miala byc do 2 tygodni i nic?

    Mi czlowiek powiedzial, ze bedzie "do tygodnia". Tydzien pozniej dostalem
    info mailem, ze karta zostala mi przyznana, po kolejnym tygodniu dostalem
    pierwszy wyciag, karty na razie anie widu ani slychu :-(

    mcp

  • 5. Data: 2003-06-15 20:04:36
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Użytkownik "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos juzma KK VC z mBanku?
    > Podpisalem umowe 2 tygodnie temu, miala byc do 2 tygodni i nic?

    Ja dostalem jednego dnia przyszlo:
    -Wyciag
    -Karta
    -podpisana umowa

    Tylko troche zdjecie zle przyciete, i troche wychodzi z "ramki" ;-)

  • 6. Data: 2003-06-17 18:09:43
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    "Marcin I." <m...@b...fm> wrote:

    > Ja dostalem jednego dnia przyszlo:
    > -Wyciag
    > -Karta
    > -podpisana umowa
    > Tylko troche zdjecie zle przyciete, i troche wychodzi z "ramki" ;-)

    A zdjęcie jest "by default"?

    NP: Graveland - "Prawo stali"

    --
    The moon shane with a fuller red...
    And the skin stretched pale on your bones

  • 7. Data: 2003-06-17 19:26:11
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Użytkownik "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:17062003.6D9859AB@darkthrone.is.for.all.the.evi
    l.in.man...

    > A zdjęcie jest "by default"?

    Tzn co masz na mysli ???

  • 8. Data: 2003-06-17 20:31:47
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    "Marcin I." <m...@b...fm> wrote:

    > Użytkownik "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:17062003.6D9859AB@darkthrone.is.for.all.the.evi
    l.in.man...
    > Tzn co masz na mysli ???

    no... czy można "chcieć" kartę bez zdjęcia? ;))

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance

  • 9. Data: 2003-06-17 20:39:21
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Marcin I." <m...@b...fm> wrote in message
    > Tzn co masz na mysli ???

    CHodzi o to czy zdjecie musi byc czy mozna miec karte bez zdjecia.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 10. Data: 2003-06-18 08:34:44
    Od: Rafał Ślubowski <s...@t...pl>

    W artykule <bcnuad$pc8$1@foka1.acn.pl> Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisal(a):

    > "Marcin I." <m...@b...fm> wrote in message
    >
    > CHodzi o to czy zdjecie musi byc czy mozna miec karte bez zdjecia.

    Można. Wystarczy nie zaznaczać odpowiedniego pola w formularzu
    zamówienia.

    Mam taką od poniedziałku i jestem bardzo zadowolony z trybu załatwiania.

    Wczoraj robiłem testowe zakupy - autoryzacja błyskawiczna, choć klient
    przede mną czekał chyba z pięć minut (nie zauważyłem, jaką kartą płacił)
    ale może miałem szczęście.

    Jutro jadę testować do cieplejszych krajów. :-)

    Gdyby jeszcze wydanie karty mniej kosztowało... ;-)
    --
    Rafał Ślubowski
    slubek[at]top.pl