  • 1. Data: 2003-06-14 09:28:30
    Temat: e-Lukas bank ???
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Czytam regolamin i oferte Lukas Banku i chyba jestem przeczulony bo mam
    wrazenie ze wiele rzeczy jest niejasnych.

    Krotkie pytanko do uzytkownikow kona online w Lukas Banku
    Doczytalem sie ze przelewy mozna wykonwywac tylko na zadeklarowane wczesniej
    konta i tylko do okreslonego wczesniej limitu. Chcialbym sie dowiedziec jak
    takie ograniczenia wygladaja w praktyce, gdy np mamy zaplacic cos komus
    jednorazowo. Czy musimy udac sie do siedziby i wprowadzic nowe dane lub
    zadzwonic na Lukaslinie, ale to chyba wszystko jest platne, wiec w ogolnym
    rozrachunku wychodzi ze przelew nie jest za 0 zl. Przy okazji ile to
    kosztuje, bo nie znalazlem w cennniku.

    I jeszcze jedno, czy jest mozliwosc zrezygnowania z wyciagow co miesiecznych
    [platnych np 3zl] czy niestety?

    pozdrawiam
    Xyloo

  • 2. Data: 2003-06-14 10:43:37
    Temat: Re: e-Lukas bank ???
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > Krotkie pytanko do uzytkownikow kona online w Lukas Banku
    > Doczytalem sie ze przelewy mozna wykonwywac tylko na zadeklarowane wczesniej
    tylko jesli konto jest bez tokena - wtedy hasla sa statyczne wiec
    bezpieczenstwo mniej wiecej zadno.
    ale jak masz token to z poziomu WWW robisz co chcesz...

    > i tylko do okreslonego wczesniej limitu.
    ... a jak najbardziej, ale limit ustalasz sam, mozesz wziac go z ksiezyca
    np. moze kiedys bede kupowal Jagulara przelewajac z LB, no to limit 350000 :-)
    zreszta limit zdaje sie, ze mozna zmieniac (nie probowalem).

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-06-14 13:58:48
    Od: Andrzej <u...@N...pl>

    > I jeszcze jedno, czy jest mozliwosc zrezygnowania z wyciagow co miesiecznych
    > [platnych np 3zl] czy niestety?

    Spoko spoko, można zrezygnować.

  • 4. Data: 2003-06-14 16:46:43
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > np. moze kiedys bede kupowal Jagulara przelewajac z LB, no to limit 350000 :-)

    uzywany chyba jakis ;-)

  • 5. Data: 2003-06-16 21:04:12
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 14 Jun 2003 11:28:30 +0200, "Xyloo" <x...@o...pl> wrote:

    >konta i tylko do okreslonego wczesniej limitu. Chcialbym sie dowiedziec jak

    limit możesz ustalić na sam dziewiątki (chyba 9 ich jest :-)

    >takie ograniczenia wygladaja w praktyce, gdy np mamy zaplacic cos komus
    >jednorazowo. Czy musimy udac sie do siedziby i wprowadzic nowe dane lub

    no niestety ograniczenia w takim przypadku są. Możesz jednak mieć
    token.

    >I jeszcze jedno, czy jest mozliwosc zrezygnowania z wyciagow co miesiecznych
    >[platnych np 3zl] czy niestety?

    można
    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...