  • 11. Data: 2010-12-08 08:33:32
    Temat: Re: Dom za 1$
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2010 07:15, Jan Werbinski pisze:
    > Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze
    > idą w górę"
    > Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:
    > http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-h
    ouse-sells-aft_n_119862.html

    Tak, mieszkaj sobie w domku z zaległym podatkiem, wyprutymi instalacjami
    i w takiej okolicy, że nawet elewację z tego domu zerwali i ukradli.

    Idealny domek dla ciebie.

  • 12. Data: 2010-12-08 09:15:25
    Od: Kiernoz <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-08 09:31, BK pisze:

    > Nie wiem gdzie mieszka ale biorac pod uwage ile "patentow" na tanie
    > mieszkanie tutaj sprzedaje to zakladam, ze mieszka z rodzicami :)

    Ja tez jestem zadłuzony po uszy i żaden JW nie będzie mi tu siał
    fermentu, że nieruchomości mogą tanieć.

    Zresztą jesli nawet, to tylko chwilowe spadki...
    A poza tym gdzie USA równać się do naszej gospodarki.

    Pozdr
    Omnes Gentes Plaudite Manibus

  • 13. Data: 2010-12-08 10:03:04
    Od: BK <b...@g...com>

    On 8 Gru, 10:15, Kiernoz <p...@g...com> wrote:

    > Ja tez jestem zadłuzony po uszy i żaden JW nie będzie mi tu siał
    > fermentu, że nieruchomości mogą tanieć.

    "Tez"? :) Skad wiesz, ze ja jestem?

    Nie chodzi o sianie fermentu.

    Jasne nieruchomosci moga taniec. Nasza waluta moze spasc na leb na
    szyje. Stopy procentowe moga rosnac. Gospodarka moze pasc.

    To sa realne ryzyka, ktorych dorosly czlowiek zastanawiajacy sie nad
    kredytem hipotecznym powinien byc w pelni swiadom. Jak ktos decyduje
    sie na pewna "gre" spekulacyjna w postaci kredytu na 100% wartosci
    nieruchomosci w CHF czy EURO to ryzykuje bardzo duzo - i bardzo duzo
    moze stracic.

    Kredyt jest narzedziem jak kazde inne i trzeba umiec z niego poprawnie
    korzystac, wowczas moze on przyniesc spore korzysci, przy mniejszym
    ryzyku.

    Bez sensu jest natomiast taka skrajna polaryzacja pogladow i
    przedstawianie tylko dwoch opcji:
    1. Kredyt na 40-50 lat na 100% z ogromna rata i ryzykiem bankructwa
    2. Mieszkanie katem w nielegalnej szopie na ogrodku dzialkowym lub "na
    dzikow" w namiocie w miejskim parku

    To jest jakas dziecinna paranoja widzenie swiata w barwach czarno-
    bialych i podporzadkowanie wszystkiego swiatopogladowi, ze sa tylko te
    dwa wyjscia.

    Ludzi powinno sie uswiadamiac jak madrze pracowac, madrze zarabiac,
    madrze wydawac i ew. bardzo bardzo madrze sie zadluzac zeby mieszac w
    swoim legalnym pewnym i w 100% wlasnym domu.

    Czemu dobremu ma sluzyc pokazywanie tylko dwoch drog - nielegalne
    mieszkanie na dzialce albo kredyt na 50lat, co skonczy sie bankructwem?

  • 14. Data: 2010-12-08 10:51:10
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > O, coraz zabawniej. Czym się rozni stan techniczny mieszkania kupionego
    > na kredyt, od stanu technicznego mieszkania kupionego ze srodkow wlasnych?
    > :D
    > Dla uproszczenia pominmy takie okazje za $1($4000) :-)

    Aby dyskutować najpierw powinieneś umieć odróżniać całą sytuację, od jej
    wycinka jakim jest stan techniczny.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 15. Data: 2010-12-08 10:52:46
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    > Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze idą
> [...]

    Jan, co wejdę na tę grupę, to widzę twoje posty, w których epatujesz nas
    "domami":
    a to polecasz mieszkanie w przyczepie kempingowej z kanistrem pełniącym rolę
    natrysku, a to lepianka z desek, a to szopa, a to samowola
    budowlano-zamieszkana, teraz jakieś inne guano.

    Powiedz, czy jako zwolennik tanich "twoich domów" mieszkasz w takowym lub
    planujesz zamieszkać?

    Prześmiewasz się ze wszystkich, którzy wzięli kredyt na dwucyfrową liczbę
    lat - czy sam kupiles może kemping za 20tys. i w nim mieszkasz zmieniając
    jedynie kanał do którego zlewasz ekskrementy?

    Jaki jest cel tych postów, jeśli Ty - orędownik taniego domu sam w takowym
    nie mieszkasz? Powiedz proszę, ile kosztowało twoje mieszkanie? 1 dolara? Bo
    jeśli nie to po co to wszystko?

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!

  • 16. Data: 2010-12-08 12:39:54
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 8 Gru, 11:52, "Czesuaw P." <c...@o...pl> wrote:

    > Jaki jest cel tych post w, je li Ty - or downik taniego domu sam w takowym
    > nie mieszkasz? Powiedz prosz , ile kosztowa o twoje mieszkanie? 1 dolara? Bo
    > je li nie to po co to wszystko?

    On, o ile dobrze go rozumiem, wcale nie zabrania bogatemu mieszkac w
    duzym i bogatym domu - jest tylko fanatycznym przeciwnikiem kredytow.
    Wedlug niego lepiej mieszkac w takiej ruderze kupionej za gotowke, niz
    w ladnym domu z hipoteka.

    Pewnie, ze lepiej nie miec hipoteki. Ale jak ma sie zdolnosc kredytowa
    i perspektywy na jej bezproblemowa splate - dla mnie - oczywiscie
    lepszy dom z hipoteka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2010-12-08 13:05:00
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 8 Dec 2010 04:39:54 -0800 (PST), Adam Szendzielorz wrote:
    > On, o ile dobrze go rozumiem, wcale nie zabrania bogatemu mieszkac w
    > duzym i bogatym domu - jest tylko fanatycznym przeciwnikiem kredytow.

    Stawiam flaszke, ze mu nikt takowego dac nie chcial i trzeba dalej
    kiblowac w pokoiku na pietrze u rodzicow ;)

    > Wedlug niego lepiej mieszkac w takiej ruderze kupionej za gotowke, niz
    > w ladnym domu z hipoteka.

    No nie do konca...

    Ja zawodnika mam wysoko wypunkowanego w scorefile'u, wiec nie sledze jego
    wszystkich genialnych pomyslow mieszkaniowych; znam dwa:

    1. budowanie się na dziko w ogrodkach dzialkowych. Sorry, ale jak kto
    nie ma poltorej stowy na male mieszkanie, to za co postawi ten domek na
    ogrodkach?

    2. domek za dolara, czyt $4k. W tym nie da się mieszkac. Ta oferta to
    jest do kupienia dzialka, z kosztem wyburzenia tego czegos. Jak kto nie
    ma na budowe domu na pustej dzialce, to tym bardziej nie ma na budowe
    tego samego domu na dzialce, na ktorej cos obecnie stoi.

    Owszem, jak kto wzial kredyt na 110% wartosci nieruchomosci, gdy CHF byl
    po 2zl, na lat kilkadziesiat, to obecnie jest w (malej[1]) d*. Ale
    proponowane wyskoki są jeszcze mniej mądre.

    [1] jesli się nie przewalutuje na PLN teraz, to boli na dzis. Byc moze
    wcale nie wyjdzie się na takim interesie najgorzej, w koncu od min CHF
    minely ile? dwa lata? to gdzie tam 30-40....

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 18. Data: 2010-12-08 18:07:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2010 07:15:29 +0100, "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
    wklepał(-a):

    >Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze idą w
> [...]

    Poczytaj trochę o obecnym stanie Detroit, to zrozumiesz dlaczego właściciel tego
    domu jest tak zdesperowany.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 19. Data: 2010-12-08 19:12:45
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-08 07:15, Jan Werbinski pisze:
    > Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze
> [...]

    To prawie dokładnie tyle, co kosztował najstarszy brytyjski bank
    inwestycyjny - 1funta. Nawet znalazł się na niego kupiec. Bank nazywał
    się Barrings Bank.

    Tylko czego dowodzą te przykłady? Że inwestycje w akcje banków są chybione?

    M.

  • 20. Data: 2010-12-08 19:13:48
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-08 11:52, Czesuaw P. pisze:

    > Jaki jest cel tych postów, jeśli Ty - orędownik taniego domu sam w

    trollowanie. Werbiński to troll.

    M.