  • 1. Data: 2010-12-07 21:01:24
    Temat: OF konczące się lokaty - propozycja
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam
    w piątek kończy mi się kilka lokat w OF, dzisiaj zadzwonił do mnie mój
    "opiekun od lokat" (tak się przedstawił) i zaproponował przedłużenie
    kończących się lokat na 12 miesięcy z oprocentowaniem 5,65%

    wnioski widzę następujący:

    lepiej zakładać lokaty, które się nie odnawiają (trzeba o nich pamiętać
    i liczyć na to, że zadzwonią i zaproponują lepszą ofertę)

    nie chciałem skorzystać, ale w zanadrzu miał jeszcze lokatę timingową,
    która mnie zupełnie nie interesuje

    dlatego jeżeli kończą się Wam lokaty to spodziewajcie się telefonu z
    propozycją ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-12-08 17:46:33
    Temat: Re: OF konczące się lokaty - propozycja
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > "opiekun od lokat" (tak się przedstawił) i zaproponował przedłużenie
    > kończących się lokat na 12 miesięcy z oprocentowaniem 5,65%

    ja widze inny wniosek - banki już szykują się na wzrost stop i podniesienie
    oprocentowania lokat, na razie promocja dla obecnych za chwile dla
    wszystkich

  • 3. Data: 2010-12-08 19:23:28
    Od: Szymon <...@2...pl>

    W dniu 2010-12-08 18:46, sensei pisze:
> [...]
    > ja widze inny wniosek - banki już szykują się na wzrost stop i
    > podniesienie oprocentowania lokat, na razie promocja dla obecnych za

    Ta "chwila" trwa już od 2 lat, kiedy to było 10% i ciągle spada. Mimo
    stałych stóp dodajmy - patrz choćby Eurobank czy Polbank ostatnio. Ja
    widzę inny wniosek - klient stały jest tańszy niż pozyskanie nowego.
    Zadowolony, bo dostał więcej niż standard, przekaże info innym, może
    skusi się na dodatkowy produkt (zawsze oferowane przy okazji telefonu).
    Zamiast wydawać morza kasy na pozyskanie nowych, lepiej i taniej
    przytrzymać starych.

  • 4. Data: 2010-12-08 23:09:17
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > dlatego jeżeli kończą się Wam lokaty to spodziewajcie się telefonu z
    > propozycją ;-)

    Dzwonią, dzwonią&#8230;
    Szkoda tylko, że na tak długi okres proponują te lepsze lokaty. Pomijając
    spekulacje czy stopy wzrosną czy spadną, to zamrażanie kasy na tak długi
    czas, trochę mi się nie uśmiecha. Gdyby na 6 i 3 miesiące też mieli jakąś
    propozycję to by było ciekawiej.
    Chociaż chyba powoli idzie ku lepszemu, bo jakiś czas temu tylko tą
    timingowi proponowali, a teraz się dodatkowo ta roczna pojawiła.

    Miłego dnia
    Tomek