  • 31. Data: 2010-12-12 23:17:14
    Temat: Re: Dom za 1$
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Ghost wrote:

    > Ale wiesz na kogo wychodzisz nabierajac sie na taki cienki trolling?
    >
    > Werbinski walczy o wpis w wikipedii w miejscu buzdygana.

    ! :-)))

    witrak()

  • 32. Data: 2010-12-13 08:07:52
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 17:08, Dawid pisze:

    > A tobie żal dupe ściska,bo musisz starego obsługiwać?
    LOL - nie skumałeś metafory - czyli nie oglądasz TV - co się chwali :)
    tutaj wyjaśnienie:
    http://www.youtube.com/watch?v=Wc2bdEKSbic&feature=r
    elated

    PZDR
    Shaman

  • 33. Data: 2010-12-13 11:53:42
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-12-12 09:13, Ghost pisze:

    > Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale wiesz na kogo wychodzisz nabierajac sie na taki cienki trolling?
    >
    > Werbinski walczy o wpis w wikipedii w miejscu buzdygana.

    Mnie nie obchodzi dlaczego imć Werbiński głosi swoje poglądy :) Obojętne
    mi czy ma z tego kasę czy tylko satysfakcję i czy będzie miał wpis obok
    buzdygana czy nie.

    Po prostu uważam, że generalnie prawdą jest, że branie kredytu na 30 lat
    z założeniem, że na pewno nic się złego w tym czasie nie stanie, jest
    naiwnością. I jeśli ktoś uważa że szklanka jest w połowie pusta (czyli
    że brak mu wrodzonego optymizmu) to ma prawo mieszkać w szopie,
    oszczędzać, inwestować itd.
    I tylko tyle.. a niektórzy grupowicze starają mu się to na siłę wybić z
    głowy i nakazać swój tok rozumowania w myśl którego, lepiej wziąć kredyt
    i mieszkać wygodnie niż nie mieć kredytu i gnieść się w norze. Sęk w
    tym, że dla jednego pojęcie "wygoda" wiąże się z szeroką kanapą a dla
    drugiego, ze świadomością, że nie ma na głowie hipoteki.

    Niech sobie każdy robi jak mu pasuje i tak naprawdę dopiero za 30 lat
    okaże się kto lepiej na tym wyszedł.

    BTW: Tylko ten crosspost mnie wq..wia...@!#!@!!!

    PZDR
    Shaman

  • 34. Data: 2010-12-13 19:24:24
    Od: "Jagna W." <w...@a...eu>

    > Niech sobie każdy robi jak mu pasuje

    Otóż właśnie - to po kija był ten post pana Werbińskiego? :)

    JW