    From: "Tomek_G" <t...@p...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Do klientow mBanku
    Date: Wed, 6 Mar 2002 10:27:39 +0100

    Rozwazam mozliwosc zalozenia konta w tym banku, prosze o opinie.
    Jestem w tej chwili klientem epkobp i juz nie mam sily do tego g...

    Na strone mBanku znalazlem informacje, ze oplata za poinformowanie mnie o
    debecie powstalym na rachunku kosztuje 15zł.
    Mam pytanie czy gdy tylko zrobie maly minus odrazu wysylaja informacje za
    ktora place 15? Czy dopiero gdy debet nie jest wyrownywany przez jakis
    okres.
    W innych bankach mozna robic debet dopuszczalny liczac sie tylko z wiekszym
    prcentem.
    Jak jest w mBanku?
    Z gory dziekuje za informacje.