  • 11. Data: 2002-11-21 15:14:23
    Temat: Re: Design kart
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Chyba trochę przesadzasz, oczywiście, ze dla cąlej populacji to nie
    ma sensu,
    > jednak jeżeli zawęzisz do określonych grup społecznych np. juniorzy
    (dlaczego
    > mbank wprowadził czarne izzy karty???) lub posiadaczy KK, przykład
    BZ WBK, co
    > powoduje, że z kart o identycznych parametrach jedne są wybierane, a
    inne nie?
    > Można to również sprawdzać na przykładzie KB, który swojego czasu
    wydawał dużo
    > okazjonalnych kart.

    No tak - ale tutaj jest pytanie z czym porownywac? :)
    Tutaj wzorem innych dziedzin zycia - vide panele w telefonach ;)
    tuning w samochodach - mozna od razu wywnioskowac - ze ladne graficzki
    beda bardziej pozadane od tych standardowych.
    Co do mBanku - inny produkt inna karta- tak samo przeciez sa
    przezroczyste delfinki.
    W Izzy - przeciez nie masz wyboru jaka karte dostaniesz.

    W BZ WBK - tez za bardzo nie widze takich zwioazkow - no bo albo sa
    karty Ideii, albo zwykle. Od niedawna sa karty "uczelniane", ale tutaj
    bez badan mozna wnioskowac, ze beda one chetniej brane niz te zwykle.

    BPH PBK, czy ostatnio Citi - tu juz bardziej mozna badac - dlaczego
    wybral Pan MC/EC zamiast Visy - i tutaj tez jest kwestia - wyglad czy
    organizacja :)

    > Wolałbym się skupic na jednej organizacji i kilku kartach o
    identycznych lub
    > zblizonych parametrach. Zresztą z dotychczasowych obeserwacji
    wnoszę, że jest
    > to czynnik nie decyduujacy, ale wspomagający, pytanie tylko co i w
    jakim
    > stopniu jest skuteczne, jakie są preferencje Polaków w tym zakresie.

    Jak maja wybor - strzelam ze wybiora VISE ;)

    > Proponuje krótka ankietę, co chciałbym, aby było na mojej karcie?
    Zdjęcie
    > misia koala, rysunek z Bolkiem i lolkiem, rycina Malczewskiego, a
    może portret
    > Britney :-)))Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    Chciec a moc. Wyjdzie ci, ze powinna byc personalizacja kart ;)

  • 12. Data: 2002-11-21 15:16:03
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:arimee$if2$1@news.onet.pl...

    > Moze - jesli dojdziesz do zrodel - w Citibanku czy BPH PBK - oni chyba
    > maja i VISA i Master Carda

    Citi nie udziela informacji na temat KK niestety :-/

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-11-21 15:17:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Trzeba tez wziac pod uwage, ze wiele osob w momencie decyzji o
    wyborze karty
    > NIE WIE, jak ona bedzie wygladac.

    Oczywiscie :)
    A jak juz dostana - to druga jest platna.
    No i jeszcze nie spotkalem sie z bankiem (moze poza mBankiem - ale to
    tez nie to samo), ktory dawalby wybor podstawowej karty.
    Bo jednak wydaje mi sie, ze jak patrza poznej na karte to nie na to co
    na niej narysowane tylko czy to VISA czy EC/MC.

    Czyli - najlepiej byloby, gdyby dawac do wyboru dwie takie same
    karty - z roznymi obrazkami.

  • 14. Data: 2002-11-21 15:32:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:aritfb$82i$1@news.onet.pl...

> [...]
    > na niej narysowane tylko czy to VISA czy EC/MC.
    >
    > Czyli - najlepiej byloby, gdyby dawac do wyboru dwie takie same

    IMHO jak juz badac to ktorymi kartami wykonuje sie platnosc - ale nie bedzie
    to proste ;) Ja np bardzo lubie placic AmExem ;)

    Niewielu ludzi interesuje (oczywiscie nie biore pod uwage pbb :D) jaka karte
    dostanie - ot kawalek plastiku ktorym mozana wycianac gotowke ze sciany i
    zaplacic w sklepie. Wazniejsze jest praktyczne wykorzystanie karty a nie
    design.

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-11-21 15:37:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > IMHO jak juz badac to ktorymi kartami wykonuje sie platnosc - ale
    nie bedzie
    > to proste ;) Ja np bardzo lubie placic AmExem ;)

    ale widzisz - jesli masz dwa banki - to roznie bywa z gotowka na
    nich - czesciej zaplacisz ta, ktora jest np chargowa, wiecekj kasy na
    niej itp

    Poza tym - to juz byloby po wyborze, w ktorym decydowalby design ;)

  • 16. Data: 2002-11-21 15:40:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:ariuk0$au1$1@news.onet.pl...

    > Poza tym - to juz byloby po wyborze, w ktorym decydowalby design ;)

    Ale przy KK czy charge to bierzesz kora daja a nie ktora ladniejsza ;)

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-11-21 15:45:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ale przy KK czy charge to bierzesz kora daja a nie ktora ladniejsza
    ;)

    No nie zawsze.
    W przypadku BPH PBK, teraz Citi Banku czy Pekao SA chargowki - nie.

  • 18. Data: 2002-11-21 15:50:57
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:ariv26$c0g$1@news.onet.pl...
    > ;)
    >
    > No nie zawsze.
    > W przypadku BPH PBK, teraz Citi Banku czy Pekao SA chargowki - nie.

    Ok, zle sprecyzowalem - przy nieodpowiednich dochodach na KK, kiedy nie
    mozesz wybierac w ofertach banku bierzesz ta ktora uda Ci sie dostac i nie
    zwracasz wtedy uwagi na design.

    --
    JaKI

  • 19. Data: 2002-11-21 17:29:00
    Od: Trek_ <trek@usun_to.klub.chip.pl>

    Dnia 2002-11-21 16:17, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > Czyli - najlepiej byloby, gdyby dawac do wyboru dwie takie same
    > karty - z roznymi obrazkami.

    to jest dobry pomysł, jeszcze nikt tego nie wprowadzil :)
    dac klientowi do wyboru, obrazek jaki chce miec na karcie, ciekawe jakie
    przelozenie mialoby to na sprzedaz kart...

    Pio'Trek'

  • 20. Data: 2002-11-21 17:33:01
    Od: Trek_ <trek@usun_to.klub.chip.pl>

    Dnia 2002-11-21 15:48, Użytkownik k...@w...pl napisał:

    > Można to również sprawdzać na przykładzie KB, który swojego czasu wydawał dużo
    > okazjonalnych kart.

    moim zdaniem KBSA ma najorginalniejsze karty, zawsze wzbudzaja
    zaintersowanie :) , czy to dobrze czy zle to juz inny temat :)

    Pio'Trek'