  • 1. Data: 2002-11-21 11:03:42
    Temat: KREDYT
    Od: "BS" <b...@a...net>

    Witam,
    Mam kredyt hipoteczny w banku. Zabezpieczeniem docelowym wg umowy kredytowej
    jest hipoteka i cesja praw z polisy ubezpieczenia mieszkania. Bank żąda
    odemnie jako zabezpieczenia docelowego również cesji praw z polisy
    ubezpieczenia na życie. W umowie cesja praw z polisy ubezpieczenia na
    życie jest zabezpieczeniem do czasu wpisu do hipoteki. Czy bank ma rację?
    Jeżeli nie to gdzie można złożyć skargę na tą decyzję banku? Słyszałem, że
    jest jakis urząd który przyjmuje takie skargi.

    Marzena