  • 1. Data: 2002-11-21 09:35:28
    Temat: Bankowy Rejestr
    Od: "FC_" <f...@p...onet.pl>

    Czy ktos z grupowiczow moze mi powiedziec co to jest??
    Dostalem dzisiaj polecony z Pekao SA ze mnie wpisali tam!!

    Co to oznacza??

    Pozdrawiam serdecznie

    Filip

  • 2. Data: 2002-11-21 09:42:16
    Temat: Re: Bankowy Rejestr
    Od: s...@o...pl

    > Czy ktos z grupowiczow moze mi powiedziec co to jest??
    > Dostalem dzisiaj polecony z Pekao SA ze mnie wpisali tam!!

> [...]
    Oooooppppsss - stary nie zazdroszczę

  • 3. Data: 2002-11-21 09:53:05
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "FC_" <f...@p...onet.pl> wrote in news:ari9cv$eir$1@news.onet.pl:

    > Czy ktos z grupowiczow moze mi powiedziec co to jest??
    > Dostalem dzisiaj polecony z Pekao SA ze mnie wpisali tam!!
    >
    > Co to oznacza??

    Zwiazek Bankow Polskich prowadzi rejestr niesolidnych klientow. Generalnie rzecz
    biorac,
    masz teraz przerabane rowniez w innych bankach...

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-11-21 11:34:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Użytkownik Wojciech Skrzypinski napisał:
    > Zwiazek Bankow Polskich prowadzi rejestr niesolidnych klientow. Generalnie rzecz
    biorac,
    > masz teraz przerabane rowniez w innych bankach...

    Chociaz to zalezy od banku, sa pewnie i takie, ktore nadal udziela mu
    kredytu, czy tez wydadza jakies karty, tylko ze wymogi beda wieksze...

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 5. Data: 2002-11-21 11:38:21
    Od: s...@o...pl

    > Chociaz to zalezy od banku, sa pewnie i takie, ktore nadal udziela mu
    > kredytu, czy tez wydadza jakies karty, tylko ze wymogi beda wieksze...

    fajny chłopak był ale mało pił...

  • 6. Data: 2002-11-21 11:43:00
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Użytkownik s...@o...pl napisał:
    > fajny chłopak był ale mało pił...

    V.Classic debetowa na pewno otrzyma, co zas sie tyczy kredytow, nie
    wiem, sadze ze jakby gosc posiadal konto od dlugiego okresu czasu w
    innym banku, regularnie zasilane (pensja czy jakies tam stale zrodlo
    dochodu), nie mialby debetow (niedozwolonych), to pewnie bank inaczej
    by na to patrzyl, chociaz to tylko przypuszczenia :)

  • 7. Data: 2002-11-21 14:06:46
    Od: "FC_" <f...@p...onet.pl>

    hmmmmmmm

    dzieki za wszystkie odpowiedzi, smieszna sprawa.
    w Pekao SA konta dawno juz nie mam, mialem tam konto jakies 6 lat temu jako
    student.
    i chyba wiem za co mnie tam umiescili: mianowicie nie splacilem im debetu o
    zawrotnej kwocie 200pln ;-)

    Teraz mam w mbanku i karte kredytowa CITI.

    Co mam zrobic zeby mnie stamtad usuneli??

    Pozdrawiam

    Filip

  • 8. Data: 2002-11-21 14:21:41
    Od: k...@o...pl

    > hmmmmmmm
    mianowicie nie splacilem im debetu o
    > zawrotnej kwocie 200pln ;-)

    hmmmmm - nie znam dokładnie procedury ale chyba będziesz tam długi czas (może
    już na zawsze) a jak bedziesz chciał dokonać jakiejś zmiany w posiadanych
    produktach kredytowych lub zawnioskujesz o nowe (np. w Citi) to cię wyczają (i
    pewnie odmówią)

  • 9. Data: 2002-11-21 14:31:42
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Użytkownik k...@o...pl napisał:
    > hmmmmm - nie znam dokładnie procedury ale chyba będziesz tam długi czas (może
    > już na zawsze) a jak bedziesz chciał dokonać jakiejś zmiany w posiadanych

    BYlo o tym kilka miesiecy temu, ponoc po splacie (rozliczeniu sie z
    bankiem), bank moze wystapic o usuniecie z rejestru, a w przypadku nie
    splacenia, to nie wiem, w prawie karnym jest jakies tam przedawnienie;)

  • 10. Data: 2002-11-21 14:35:41
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Co mam zrobic zeby mnie stamtad usuneli??

    Dowiedz się najpierw, za co Cię tam umieścili, zlikwiduj przyczynę.

    Dogbert