  • 1. Data: 2003-01-20 15:30:36
    Temat: Debetowy Mastercard
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Czy jakis bank wydaje debetowe karty Mastercard (wypukle)?
    Przejrzalem sporo ofert i wszedzie tylko charge albo kredytowe.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 2. Data: 2003-01-20 15:52:57
    Temat: Re: Debetowy Mastercard
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy jakis bank wydaje debetowe karty Mastercard (wypukle)?
    > Przejrzalem sporo ofert i wszedzie tylko charge albo kredytowe.

    Nie ma niestety. (a i chargowych coraz mniej BZWBK juz nie wydaje to
    samo chyba bedzie (jest?) z BPHPBK)

  • 3. Data: 2003-01-20 20:03:33
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    napisał w wiadomości news:b0h6g5$g64$1@news.onet.pl...
    > Nie ma niestety. (a i chargowych coraz mniej BZWBK juz nie wydaje to
    > samo chyba bedzie (jest?) z BPHPBK)

    Wiesz moze dlaczego tak jest?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 4. Data: 2003-01-20 20:34:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Wiesz moze dlaczego tak jest?

    Diabli wiedza. Mozliwe, ze naszy,m bankom zle sie wspolpracuje akurat
    z ta organizacja i VISA daje lepsze warunki?
    I jednak wydaje mi sie, ze Visa ma lepszy marketing ;)

    To, ze sie banki wycofuja z chargowek dla mnie jest troche dziwne.
    (dziwne, ze wycofuja sie calkowicie z wydawania). No coz - ja w BZ WBK
    bardzo chetnie wzialbym ich chargowke.

  • 5. Data: 2003-01-20 20:54:42
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > To, ze sie banki wycofuja z chargowek dla mnie jest troche dziwne.
    > (dziwne, ze wycofuja sie calkowicie z wydawania). No coz - ja w BZ WBK
    > bardzo chetnie wzialbym ich chargowke.

    A może w Lg? Mają chargowego Mastercarda za 40 PLN

    http://www.lgpetro.com.pl/karty_bankowe/karta_euroca
    rd.html

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-01-20 21:02:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A może w Lg? Mają chargowego Mastercarda za 40 PLN

    Ale oni sie lada dzien lacza z Nordea.
    Juz mam na oku KB - maja wlasnie chargowke 1%. Ale ja i tak place caly
    czas VC Multi - a jak wyjade gdzies - to 1% zabierze przewlautowanie -
    wiec chyba nie ma sensu jednak.
    Reasumujac najfanijsza oferte ma chyba.. pekao :) Ale dla tej karty
    nie bede zakladal konta hihi (ponownie zreszta)