  • 11. Data: 2011-03-21 22:52:00
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: Marcin <m...@g...pl>

    Dnia 21-03-2011 o 23:35:33 skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    > Wiem że nic od nich nie dostane, ale mnie wq ten strumień kasy (za nic)
    > płynący do Londka i Hajfy

    ale przynajmniej szczere chlopaki. z pamieci: "tu nie chodzi o pieniadze,
    tu chodzi o to, ze nie tak sie umawialismy".

    --
    Marcin Kuj-Pom

  • 12. Data: 2011-03-21 23:06:03
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    ale przynajmniej szczere chlopaki. z pamieci: "tu nie chodzi o pieniadze,
    tu chodzi o to, ze nie tak sie umawialismy".

    ========

    no to sie umawiali nie z tymi co trzeba:)

  • 13. Data: 2011-03-22 07:07:38
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Debata polegala na tym, ze dwoch Zydow sprzeczalo sie o to, co zrobic z
    > kasa Polakow. I niech mi ktos powie, ze pejsy nie rzadza swiatem i ze w
    > Polsce jest antysemityzm.

    A to Rostowski też żyd ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2011-03-22 07:11:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A to Rostowski też żyd ?.

    Taki czołowy grupowy antysemita i pominąłem takiego żyda na takim stanowisku
    :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2011-03-22 07:30:11
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Taki czołowy grupowy antysemita i pominąłem takiego żyda na takim
    > stanowisku :).

    Antysemita???

    To jest jakieś porąbane i to ostro.
    Można powiedzieć Polak, Niemiec, Ślązak, Ruski a nie można powiedzieć Żyd.
    Tak jakby nie istnieli; gorzej Ci Endriu?
    :)

  • 16. Data: 2011-03-22 07:53:05
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wiem że nic od nich nie dostane, ale mnie wq ten strumień kasy (za nic)
    > płynący do Londka i Hajfy

    To jest tylko część. 50% tego co się zarobi pobierane jest jako podatki i w
    ogromnej części marnowane. Potrafisz to sobie wyobrazić? 50 PKB przechodzi
    przez ręce urzędników. Lepiej by było powiedzieć przecieka. W książkach do
    historii uczą, ze dziesięcina to były gigantyczne obciążenia. Żaden król w
    Polsce nie miał takiej potężnej władzy gospodarczej jak teraz Tusk. A co na
    to ludzie? Kiwają się przy piwku przed telewizorami. Sami urzędnicy już się
    przyznają do swojej indolencji i oddają drogi w prywatne ręce. Na naszych
    oczach gospodarka urzędnicza bankrutuje ale jakoś powszechnej refleksji nie
    ma. Myślę, że machnięcie ręką na 50% dochodów to nie jest najlepsze
    rozwiązanie.

  • 17. Data: 2011-03-22 08:01:42
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To jest jakieś porąbane i to ostro.
    > Można powiedzieć Polak, Niemiec, Ślązak, Ruski a nie można powiedzieć Żyd.
    > Tak jakby nie istnieli; gorzej Ci Endriu?
    > :)

    Przypominam ci Skippy, że za publiczne używanie słowa "judejczycy" też można
    zosatć uznanaym za antysemitę:
    Michalkiewicz popełnił kiedyś taki oto felieton ....

    Tekst, który potrząsnął elitką

    ... w efekcie czego jego cotygodniowe wolnorynkowe felietony zniknęły nagle
    z Interii.pl .....

    Michalkiewicz: Pogadajmy o normalności
    http://biznes.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/michal
    kiewicz-pogadajmy-o-normalnosci,657919

    a autor musiał sie tłumaczyć bodajże przed "Radą Etyki Mediów"

    Ostry atak żydofilii
    http://www.asme.pl/114468048278695.shtml

    "[...] Zresztą nie jedyny i nie tylko z tego powodu. Rada Etyki Mediów
    napiętnowała również użycie przez mnie określenia "Judejczykowie" [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2011-03-22 08:08:18
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Przypominam ci Skippy, że za publiczne używanie słowa "judejczycy" też
    > można zosatć uznanaym za antysemitę:
    > Michalkiewicz popełnił kiedyś taki oto felieton ....

    nie będę się wgłębiał w słowo judejczycy bo to podobne do "polaczek" itp,
    mówię o słowach "Żyd", "Polak" itd.

  • 19. Data: 2011-03-22 08:11:43
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > nie będę się wgłębiał w słowo judejczycy bo to podobne do "polaczek" itp,
    > mówię o słowach "Żyd", "Polak" itd.

    Skippy daj już spokój z tymi żydami, bo nas jeszcze pozamykają.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2011-03-22 08:14:10
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Skippy daj już spokój z tymi żydami, bo nas jeszcze pozamykają.....

    Dieter, ty też się będziesz tłumaczył.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/