  • 161. Data: 2011-04-01 09:25:01
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:in45kd$lb$1@news.onet.pl...

    > wielu ludzi z definicji odrzuca, jako kłamstwo, to co jest w GW, TVN czy
    > NIE
    > Ty robisz to samo, tylko w odniesieniu do Naszego Dziennika itp
    >
    > dla mnie takie podejście świadczy tylko o jednym: o zaślepieniu na
    > konkretna opcje polityczną albo grupe interesów
    >
    > to jest tzw. "ciasny beret"

    albo świadomy zabieg PR

  • 162. Data: 2011-11-01 23:02:48
    Od: " " <n...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Przyjdzie taka euromałpa Róża Thun z Europejskiego Centrum Monitorowania
    > Rasizmu (którym zapewnie rządzi jakiś pociotek Kwaśniewskiego) i cię zamkną
    > ..

    ..że niby "ONO" tak lubi monitorować? A w serialu 'historycznym' pt. Czas
    Honoru Żyd dla Niemców przetapiał 'pożydowską' złotą biżuterie na sztabki....
    I serialu przez to nie zdjęli z anteny.

  • 163. Data: 2011-11-05 02:52:58
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

> [...]

    Honoru Żyd dla Niemców przetapiał 'pożydowską' złotą biżuterie na sztabki....
    =============

    a dlaczego to dla ANONIMA aż takie dziwne?
    przecież to była szansa na przeżycie !

    a 'Pamiętniki Czerniakowa' ktokolwiek czytał?
    ja akurat tak - dzięki znajomościom ;) z niepolską nacją ;)
    tylko cobyśmy dzisiaj mieli w naszej Kulturze i Nauce [niby wystarczyłoby słówko
    Kultura - no ale - dla większości trzeba szerzej ...], gdyby nie owa nacja? Ilu
    nazwisk nie byłoby?
    no i co by było gdyby nie nasza otwartość na innowierców wszelkich nacji?

    oj, ludzie, opamiętajmy się w końcu
    :) Barbara