  • 1. Data: 2011-03-21 08:01:15
    Temat: profesjonalny banan
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    skłąd bazowego się zmienił, ale za trudno jest zmienić htmla

    http://www.gpw.pl/portfele_indeksow#WIG20

  • 2. Data: 2011-03-21 08:22:14
    Temat: Re: profesjonalny banan
    Od: a...@v...pl

    > skłąd bazowego się zmienił, ale za trudno jest zmienić htmla

    > http://www.gpw.pl/portfele_indeksow#WIG20

    Zawsze tak było, że dopiero w poniedziałek po sesji publikowali na tej stronie.
    Gdzieś jest w serwisie GPW, ale po zmianach trudno cokolwiek znaleźć toteż nawet
    nie szukam. Jeszcze z tego względu, że już nie podają przyszłego wskaźnika
    korygującego. Najwyraźniej to tajemnica służbowa:-)))

  • 3. Data: 2011-03-21 08:25:22
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie szukam. Jeszcze z tego względu, że już nie podają przyszłego wskaźnika
    > korygującego. Najwyraźniej to tajemnica służbowa:-)))

    można się dokopać, kolega się dokopał
    http://static.gpw.pl/pub/files/PDF/komunikaty_indeks
    owe/2011_03_18_WIG20.pdf

    ale to nie zmienia mojej opinii:)

  • 4. Data: 2011-03-21 08:27:13
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > można się dokopać, kolega się dokopał
    > http://static.gpw.pl/pub/files/PDF/komunikaty_indeks
    owe/2011_03_18_WIG20.pdf

    > ale to nie zmienia mojej opinii:) \

    heh tu wskaźnika nie ma:)
    :)))))

  • 5. Data: 2011-03-21 08:34:22
    Od: a...@v...pl

    > Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > można się dokopać, kolega się dokopał

    > http://static.gpw.pl/pub/files/PDF/komunikaty_indeks
    owe/2011_03_18_WIG20.pdf

    > ale to nie zmienia mojej opinii:)

    Ja też się dokopałem, miałem zamiar podać link. Zgadza się, od lat tu na
    profesjonalizm GPW się uskarżam:-)))Tytuł całkowicie adekwatny.

  • 6. Data: 2011-03-21 08:37:17
    Od: a...@v...pl

    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    owe/2011_03_18_WIG20.pdf

    > heh tu wskaźnika nie ma:)

    > :)))))

    O tym pisałem, wskaźnik poznamy dopiero po sesji. Cały ten indeks jest
    sztukowany, manipulowany jak to tylko możliwe, więc kto by się tym przejmował,
    grunt to analiza techniczna i młócenie frajera.

  • 7. Data: 2011-03-21 08:42:22
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Ja też się dokopałem, miałem zamiar podać link. Zgadza się, od lat tu na
    > profesjonalizm GPW się uskarżam:-)))Tytuł całkowicie adekwatny.

    wstyd i żenada, bo co można innego powiedzieć nie podkładając się

  • 8. Data: 2011-03-21 10:52:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    4.604 dokładniej mi sie nie chce liczyć już trudno

  • 9. Data: 2011-03-21 10:53:37
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    4.60430079622065