  • 1. Data: 2006-08-02 19:01:57
    Temat: Dane osobowe
    Od: " Clouddancer" <c...@g...pl>

    Dzisiaj mialem male zdziwko. Zakladalem sobie rachunek w jednym z wiekszych
    krajowych bankow, pani poprosila o dowodzik, wklepala nazwisko i...
    poinformowala mnie ze maja juz moje dane. Na moje zdziwienie - nie mialem
    nigdy nic wspolnego z tym bankiem, pani doprecyzowala ze maja dane ale tyle ze
    ze starym numerem DO. Zdziwilem sie niezmiernie, ale w dalszym ciagu nie wiem
    skad mieli moje dokladne dane w systemie.
    Czy moze ktos mnie oswiecic?

    Pzdr,

    CDD

  • 2. Data: 2006-08-02 19:59:57
    Temat: Re: Dane osobowe
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Clouddancer napisał(a):
> [...]
    > ze starym numerem DO. Zdziwilem sie niezmiernie, ale w dalszym ciagu nie wiem
    > skad mieli moje dokladne dane w systemie.

    Miałem bardzo podobną sytuację w Multibanku. Coś im się pomyliło we
    wniosku i był niemój numer dowodu osobistego. Jak się przyjrzałem
    lepiej, okazało się że mój, ale sprzed 5 lat.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-08-02 20:01:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    jak to można być w dzisiejszych czasach takim naiwniakiem -
    ruska mafia rządzi już od dawna, a oni mają różne dane i
    statystyki.

  • 4. Data: 2006-08-02 20:09:17
    Od: "piotr" <P...@p...fm>

    moim zdaniem musiałeś mieć wcześniejszy kontakt z Tym Bankiem (niekoniecznie
    oddziałem) np. kredyt, poręczenie, pełnomomcnitwo czy inne.....

    Cudów nie ma

  • 5. Data: 2006-08-02 20:16:03
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Clouddancer napisał(a):
> [...]
    > ze starym numerem DO. Zdziwilem sie niezmiernie, ale w dalszym ciagu nie wiem
    > skad mieli moje dokladne dane w systemie.

    mogles kiedys np poreczyc kredyt komus kto go bralk w tym banku i w
    bazie dane zostaly.....

  • 6. Data: 2006-08-02 21:53:08
    Od: " Clouddancer" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gostecka <d...@e...pl> napisał(a):

    > mogles kiedys np poreczyc kredyt komus kto go bralk w tym banku i w
    > bazie dane zostaly.....

    Wlasnie... gdyby tak bylo, zagadki by nie bylo, ale wiem ze na pewno nie
    mialem z tym wlasnie bankiem nic wspólnego, a już na 101% nic wspólnego co
    wymagałoby podania numeru DO (zakładam że jest potencjalnie możliwe że kupili
    dane z jakąś bazą danych, ale skąd nr dowodu???). Dziwne.

    Pzdr, CDD

  • 7. Data: 2006-08-02 22:52:19
    Od: Piotr Kąkol <x...@r...cy>

    Dnia Wed, 2 Aug 2006 19:01:57 +0000 (UTC), Clouddancer napisał(a):

    > Czy moze ktos mnie oswiecic?

    Pewnie to zakrawa już na paranoję, ale może ktoś je.... odsprzedał...:)
    patrz wątek news:eak4f5$11h$1@inews.gazeta.pl Choć z drugiej strony, czy
    tak poważna instytucja jak bank kupiła by dane od firmy marketingowej...

    --
    Piotr Kąkol
    e-mail: x...@r...cy ( ROT 13)

  • 8. Data: 2006-08-02 23:39:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Piotr Kąkol napisał(a):

    > Pewnie to zakrawa już na paranoję, ale może ktoś je.... odsprzedał...:)
    > patrz wątek news:eak4f5$11h$1@inews.gazeta.pl Choć z drugiej strony, czy
    > tak poważna instytucja jak bank kupiła by dane od firmy marketingowej...

    Myślę, że (jak to było prawopodobnie i w moim przypadku) skorzystał z
    kalkulatora zdolności kredytowej na stronie banku, podał numer dowodu
    osobistego (w multibanku jest/było wymagane podanie prawdziwych danych),
    i w systemie "się zostało"

    p. m.

  • 9. Data: 2006-08-03 05:35:11
    Od: " Clouddancer" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > kalkulatora zdolności kredytowej na stronie banku, podał numer dowodu
    > osobistego (w multibanku jest/było wymagane podanie prawdziwych danych),

    Stawiam jednak na odsprzedanie danych, bo do czasu wymiany DO kredyty nie
    interesowaly mnie w ogole i nawet nie probowalem dowiadywac sie jak mozna
    takowy uzyskac, i w tym banku moja noga nie stanela. W przypadku gdy nie jest
    to bezwzględnie konieczne do dajmy na to zlozenia wniosku kredytowego, unikam
    podawania swoich danych, a juz na pewno numerow dokumentow - zwracam uwage na
    to co wpisuje, wiec ten bank nie mial moich danych pozyskanych droga
    wypelnienia jakiegos formularza, a juz na pewno nie numer dokumentu tozsamosci.

    Generalnie sprawa zaczyna przybierac forme czysto uniwersyteckiej dyskusji i
    dalsze roztrzasanie nie ma sensu. Zastanawiam sie tylko czy da sie z banku
    uzyskac informacje nt. kiedy i jaka droga bank pozyskal moje dane.

    Pozdrawiam,

    CDD

  • 10. Data: 2006-08-03 06:41:53
    Od: zbig <z...@p...com>

    Clouddancer napisał(a):

    > Stawiam jednak na odsprzedanie danych, bo do czasu wymiany DO kredyty nie
    > interesowaly mnie w ogole i nawet nie probowalem dowiadywac sie jak mozna
    > takowy uzyskac,

    ja stawiam na to, że banki nie wprowadzają danych odkupionych od różnych
    agencji - może wytłumaczenie jest takie, że miałeś do czynienia z innym
    bankiem, ktory potem został wchłonięty przez ten o którym piszesz (np.
    parę lat temu miałeś lokatę w PBK, a teraz byłeś w BPH)

    pozdr
    zk