  • 1. Data: 2006-08-02 08:57:24
    Temat: Nordea szuka jeleni..
    Od: "Michal Zapalowski" <g...@g...de>

    Mam ja sobie od pol roku konto w Nordei - uzywane
    nieprzesadnie intensywnie. Onegdaj zadzwonil do mnie
    naganiacz z centrali i zaproponowal karte MC Aspiracje.
    Z niewielkim limitem ale za to zapieral sie ze pierwszy rok
    za darmo. Karta mi w zasadzie na nic ale skoro jest free,
    to niech tam - w klaserku takiej jeszcze nie mam, wiec
    sie polaszczylem.

    Dwa dni temu przytruchtal kurier, wyladowal kupe papierow
    i radosnie mi podtyka rzeczona kupe do podpisu. I tu
    niespodzianka - juz na trzeciej stronie umowy malymi
    literkami jest napisane: oplata za uzytkowanie: 60zl rocznie.
    I nigdzie zadnego wylaczenia, ze nie dotyczy 1go roku...

    Oczywiscie kurier wrocil z niczym a ja sie zastanawiam, ilu
    naiwnych zdziwi sie widzac na pierwszym wyciagu te 6 dych
    obciazenia.. Bo kurier byl wyraznie zdumiony, ze czytam
    te papiury zamiast je od razu podpisac, wiec chyba jakis
    dziwny jestem.. :)

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 2. Data: 2006-08-02 10:01:22
    Temat: Re: Nordea szuka jeleni..
    Od: "N_O_W" <piotr(at)@ratajczak.biz>

> [...]
    > obciazenia.. Bo kurier byl wyraznie zdumiony, ze czytam
    > te papiury zamiast je od razu podpisac, wiec chyba jakis

    dziwny świat dziwni ludzie

    zwłaszcza ci którzy podpisują cokolwiek zanim przeczytają

    polowanie na jelenie trwa 365 dni w roku zwłaszcza tych co czytać nie umieją

  • 3. Data: 2006-08-02 10:03:50
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 2 Aug 2006 10:57:24 +0200,
    Michal Zapalowski <g...@g...de> screamed:
> [...]
    > literkami jest napisane: oplata za uzytkowanie: 60zl rocznie.
    > I nigdzie zadnego wylaczenia, ze nie dotyczy 1go roku...

    W tym samym dniu zadzwonił naganiacz z centrali i przytruchtał
    kurier? Szybcy są...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 12:03:06 user up 11056 days, 23:58, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Beware of computer programmers that carry screwdrivers. -- Leonard Brandwein

  • 4. Data: 2006-08-02 10:23:55
    Temat: Re: Nordea szuka jeleni.. [OT]
    Od: LM <p...@n...sig>

    Artur M. Piwko pisze 02-08-2006 12:03:
    > W tym samym dniu zadzwonił naganiacz z centrali i przytruchtał
    > kurier? Szybcy są...

    Czepiasz się ;-p
    80% gospodyń nie wie, co oznacza słowo "onegdaj". Podobnie jak spolegliwy.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 5. Data: 2006-08-02 10:27:34
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 02 Aug 2006 12:23:55 +0200,
    LM <p...@n...sig> screamed:

    > Czepiasz się ;-p
    > 80% gospodyń nie wie, co oznacza słowo "onegdaj". Podobnie jak spolegliwy.

    Jak już padło słowo onegdaj, a w drugim akapicie "dwa dni temu", nie
    mogłem sobie odmówić... <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 12:26:35 user up 11056 days, 0:21, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    In America you can always find a party. In Russia the party always finds you.

  • 6. Data: 2006-08-02 11:19:21
    Od: LM <p...@n...sig>

    Artur M. Piwko pisze 02-08-2006 12:27:

    > Jak już padło słowo onegdaj, a w drugim akapicie "dwa dni temu", nie
    > mogłem sobie odmówić... <:

    No fakt, jak ktoś tak ładnie wystawia się na strzał, grzechem byłoby nie
    skorzystać :-)

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk