  • 1. Data: 2006-08-02 10:36:53
    Temat: BPH Sezam i linux - zepsuli?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Od jakiegoś czasu w ogóle nie działa mi BPH sezam pod linuxową operą 9 :(
    Uruchamiam stronkę BPH, wpisuję nazwę użytkownika - i od razu pojawia się
    pytanie o hasło, podczas gdy wcześniej chwilę trzeba było poczekać i
    zaakceptować signed applet... Potem oczywiście jest "komponent: BRAK".

    Czy ktoś może potwierdzić taką sytuację u siebie, czy też mam szukać
    przyczyny tej wywałki w swojej konfiguracji?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2006-08-02 20:12:02
    Temat: Re: BPH Sezam i linux - zepsuli?
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy ktoś może potwierdzić taką sytuację u siebie, czy też mam szukać
    > przyczyny tej wywałki w swojej konfiguracji?

    zadzwoń na 801801401 - i ci wszystko tam powiedza - pod warunkiem ze sie
    tam dodzwonisz:_)

  • 3. Data: 2006-08-03 08:37:32
    Od: "Meetom" <m...@s...irc.pl>

    Tato! A Marcin powiedział, że jego tata powiedział,
    że *Jacek Osiecki* napisał(a):

    > Od jakiegoś czasu w ogóle nie działa mi BPH sezam (..)

    Ja z kolei od wczoraj nie mogę się zalogować pod Windows (zarowno IE jak i
    FF). Po wspianiu usera i hasła mam komunikat (stronki, nie przeglądarki):
    "Can't contact the web server. Try again later."

    :/

    --
    ! Pozdrawiam - Meetom [aka Tomek] /, _.. \ _\ ;`._ ,.

  • 4. Data: 2006-08-03 12:37:52
    Od: "Jerzy" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś może potwierdzić taką sytuację u siebie, czy też mam szukać
    > przyczyny tej wywałki w swojej konfiguracji?

    Cos chyba namieszali bo dzis pod Firefoxem nie moge sie zalogowac a pod IE moge :-(

    Jerzy