  • 41. Data: 2009-02-09 06:27:44
    Temat: Re: Czy to początek dużego odbicia?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
    > Lata 30-te to male miki w porownaniu do tego w co obecnie swiat wchodzi.

    Tak tak ... czy kupiles sobie juz miejsce w jaskinii ?

  • 42. Data: 2009-02-09 13:15:18
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Lata 30-te to male miki w porownaniu do tego w co obecnie swiat wchodzi.

    Sytuacja jest na pewno znacznie trudniejsza niż można było sądzić jeszcze pół
    roku temu. Jeśli taki guru rynków finansowych jak G.Soros w wywiadzie ze
    stycznia 2009r. przyznał, że nie docenił w ub.roku powagi sytuacji to znaczy,
    że sytuacja jest bardzo skomplikowana.
    Bardzo czarno przyszłość gospodarki amerykańskiej widział już jakieś półtora
    roku noblista w dziedzinie ekonomii J.Stieglitz. Kiedy pisał wtedy, że USA
    straciły w wyniku krachu na rynku subprimów ok. 2 biliony dolarów to wydawało
    sie to wtedy czymś niewyobrażalnym.
    Ameryce grozi całkiem realnie scenariusz japoński czyli długa recesja a po
    niej stagnacja gospodarcza. W Japonii trwa to już 18 lat.
    Jeśli USA wpadną w te same koleiny to o powrocie hossy na naszą giełdę możemy
    zapomnieć na wiele lat.

  • 43. Data: 2009-02-09 14:05:33
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

    > Tak tak ... czy kupiles sobie juz miejsce w jaskinii ?

    Odp. Tak samo jak Ty dzisiaj pisali tu na forum rozni fun-boye w 2007 roku
    gdy pisalem, ze wchodzimy w gleboka besse.

    D.

  • 44. Data: 2009-02-09 14:10:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:

    > Odp. Tak samo jak Ty dzisiaj pisali tu na forum rozni fun-boye w 2007 roku
    > gdy pisalem, ze wchodzimy w gleboka besse.

    Tak samo jak pisales o odbiciu w styczniu ktore nie nadeszlo. Dupa nie
    wrozka. Widzisz ja pisalem w kweitniu ze rynek sie zawali i co z tego.

    Ale to masz juz te jaskinie ?

  • 45. Data: 2009-02-09 14:23:11
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Przesuniecie z 26.1.09 (poczatkowo 6.1.09) na 3.2.09 mam w prognozie i tyle.
    Niezle, jesli wezmie sie pod uwage, ze bessa trwala przez 578 dni i przez
    caly czas jej trwania nie zakladalem hossy az do teraz.

    Ucz sie zamiast glupio pyskowac i gadac o jaskiniach.

    D.

  • 46. Data: 2009-02-09 21:47:56
    Od: abraxas <p...@g...com>

    On 9 Lut, 00:48, " kc" <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Jeżeli myślisz, że jestem dzieciakiem zafascynowanym jakimś głupim filmem z
    > twojego repertuaru, to się grubo mylisz. Jeszcze raz gorąco polecam, żebyś
    > zapoznał się z matematyką Rodina. Tu może trochę lepszy link
    :http://video.google.com/videoplay?docid=-7911972442
    098545165

> [...]
    > the universe, perfectly, with no omissions. As Russell Blake, senior
    > researcher from Microsoft, has said of Marko's work, "This fantastic
    > coherence has existed since the beginning of time but has yet to be harnessed
    > by mankind and the potential is truly mind-boggling." Thus, we invite you to
    > charge forward with all your mind, heart and soul into the enchanting realm
    > we like to call The Rodin Experience.&#8221;
    >
    > Być może niedługo dzięki tej matematyce będziesz musiał wyrzucić swój
    > komputer i nie będziesz się wypowiadał na temat rzeczy, o których nie masz

    Marko Rodin mowi 9 to prawda

    Warto zwrocic uwage na regułe

    1x9= 9
    2x9= 18
    3x9= 27
    4x9= 36
    5x9= 45
    ---------------
    6x9 =54
    7x9 =63
    8x9 =72
    9x9 =81

    pierwsza cyfra zwieksza sie
    druga cyfra zmniejsza sie - ( koncept dualnosci)
    po przekroczeniu polowy cyfry tworza lustro

  • 47. Data: 2009-02-09 22:35:51
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 08-02-2009 o 00:17:36 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Lata 30-te to male miki w porownaniu do tego w co obecnie swiat wchodzi.
    >
    > D.

    moglbys rozwinac temat ?

    Z.

  • 48. Data: 2009-02-10 10:47:20
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Przesuniecie z 26.1.09 (poczatkowo 6.1.09) na 3.2.09 mam w prognozie i tyle.
    Niezle, jesli wezmie sie pod uwage, ze bessa trwala przez 578 dni i przez
    caly czas jej trwania nie zakladalem hossy az do teraz.

    Niestety, ale z dużym prawdopodobieństwem trwające od 4 sesji wzrosty nie są
    jeszcze początkiem silnego i dłuższego odbicia technicznego rynku będącego
    korektą całej dotychczasowej bessy.
    Jest to tylko korekta wzrostowa silnych spadków, które trwały na GPW
    od 7 stycznia do 3 lutego 2009r.
    Takie duże ok. 50% odbicie giełdy według najnowszej prognozy ( z 6 lutego)
    analityka S.Dębowskiego będzie możliwe dopiero po zakończeniu dużej spadkowej
    piątki w USA, która pogłębi dno na S&P500 wynoszące 741 pkt.
    Może do tego dojść w marcu.
    Prawdziwym testem dla obecnych wzrostów na GPW będzie publikacja wyników
    kwartalnych polskich spółek za IV kw. 2008.

  • 49. Data: 2009-02-10 23:42:53
    Od: "ZorroVonLis" <n...@v...pl>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Być może niedługo dzięki tej matematyce będziesz musiał wyrzucić swój
    > komputer i nie będziesz się wypowiadał na temat rzeczy, o których nie masz

    Twój problem jest taki, że nigdy się tego nie dowiesz.

  • 50. Data: 2009-02-11 06:01:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
> [...]
    > caly czas jej trwania nie zakladalem hossy az do teraz.
    >
    > Ucz sie zamiast glupio pyskowac i gadac o jaskiniach.

    Taa jasne po drodze gdzies zgubiles wrozko jedno odbicie ktore mialo byc

    No ale widze ze juz po bessie tak ?