  • 1. Data: 2005-05-28 06:03:47
    Temat: Czy połączą się Pekao i BPH?
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    "Rzeczpospolita" pisze o ewentualnym połączeniu banków Pekao SA i BPH. Może
    to nastąpić jeśli dojdzie do fuzji właścicieli pakietów większościowych tych
    banków - włoskiego UniCredito Italiano i niemieckiego HVB.

    http://info.onet.pl/1104438,11,item.html

  • 2. Data: 2005-05-28 06:17:35
    Temat: Re: Czy połączą się Pekao i BPH?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    trainer wrote:
> [...]
    > Może to nastąpić jeśli dojdzie do fuzji właścicieli pakietów
    > większościowych tych banków - włoskiego UniCredito Italiano i

    znowu będzie wojna o to, który system informatyczny ma zostać.

  • 3. Data: 2005-05-28 06:56:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    witek wrote:
    > znowu będzie wojna o to, który system informatyczny
    ma zostać.

    Tfu, tfu. Ty nawet takich rzeczy nie mow :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-05-28 07:37:03
    Od: majtol <m...@U...bbs.pbks.pl>

    witek napisał(a):

    > znowu będzie wojna o to, który system informatyczny ma zostać.

    czemu?

    wlosi maja full roznych bankow po calym swiecie i wszystkie jada na
    swoich systemach...

  • 5. Data: 2005-05-28 08:09:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    majtol wrote:
    > wlosi maja full roznych bankow po calym swiecie i wszystkie jada na
    > swoich systemach...

    Tak - ale Pekao jedzie na innym i BPH na innym, a jak mialyby sie te banki
    polaczyc to sich systemy informatyczne rowniez.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-05-28 08:53:01
    Od: "Paweł" <n...@k...ru>

    No to dramat

    jeszcze nigdy z połączenia dwóch badziewnych instytucji nie wyszła jedna
    dobra

    tutaj obstawiam że wyjdzie

    PeKaO hahahaha
    wpłać pieniądze i miej stracha

    :-)

  • 7. Data: 2005-05-28 09:19:10
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    > znowu będzie wojna o to, który system informatyczny ma zostać.

    Nie wiem jak jest teraz, ale jak miałem (jakieś 6 lat temu) konto w PeKaO to
    była masakra :-(
    Nic nie chodziło tak jak powinno. Ksiegowania byly dopiero w nocy, a nie na
    birząco...

    Gdy przeniosłem się do BPH to było o niebo lepiej... zresztą do dziś podoba
    mi się ten bank...
    Nigdy nie zdarzyło się nic o co mógłbym się czepiać... Wpłaty i inne
    operacje księgowane na bierząco...
    W przeciwieństwie do PeKaO (z moich czasów - nie wiem jak jest teraz) można
    załatwić wszystko w każdym oddziale, a nie tak jak w moim PeKaO tylko w moim
    :-/

    Ja chciałbym, aby pozostał system BPH i niech się PeKaO dostosuje!!

    Tomek
    ____________
    powyższa wypowiedź jest jedynie moim skromnym zdaniem :-P

  • 8. Data: 2005-05-28 10:23:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 28 maja 2005 11:19, gdy Tomek napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > W przeciwieństwie do PeKaO (z moich czasów - nie wiem jak jest teraz)
    > można załatwić wszystko w każdym oddziale, a nie tak jak w moim PeKaO
    > tylko w moim
    > :-/

    To było faktycznie 6 lat temu.... Teraz jest inny system w PeKaO.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2005-05-28 10:30:59
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > To było faktycznie 6 lat temu.... Teraz jest inny system w PeKaO.
    Tyle, że nie ma takiego banku...
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 10. Data: 2005-05-28 12:04:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 28 maja 2005 12:30, gdy Maciej Wójcik napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Tyle, że nie ma takiego banku...

    Możliwe. Zlikwidowałem tam konto około roku temu. Wtedy jeszcze był.
    Strona jest do dzisiaj: http://www.pekao.com.pl/