  • 21. Data: 2005-05-28 19:22:56
    Temat: Re: Czy połączą się Pekao i BPH?
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Ciekawe jak dojdzie do fuzji, co bedzie z takimi delikwentami jak ja dwa
    > komnta równoległe czy połaczenie :) Chyba poczekam :)

    nic sie nie stanie
    Ja mialem konto w PBK a zona w BPH - zlikidowalem swoje konto w PBK i
    "przenioslem sie" do BPH

    JerzyR

  • 22. Data: 2005-05-28 21:22:06
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > No ale jako, ze sami spiewaja PekaooooSSSSAAA to
    > w jego przypadku to sie przydaje :D

    ROTFL !!!

  • 23. Data: 2005-05-28 21:28:03
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    PshemeK <p...@o...pl> wrote:

    > Tomek napisał(a):
    > W każdym razie już dawno nie czytałem na tej grupie posta, który
    > zawierałby pochwałę BPH :)

    Bph jest OK. Może nie jest to szczyt nowoczesności (brak pełnego on-line;
    moduł kart i system nie graja w tej samej lidze.... etc), ale obsługa,
    produkty i ich dostępność jest OK.

  • 24. Data: 2005-05-28 22:07:45
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    >Ja mialem konto w PBK a zona w BPH - zlikidowalem swoje konto w PBK i
    >"przenioslem sie" do BPH
    >
    >JerzyR

    tylko tu oba imiennie sa na mnie...
    ale prawo tego nie zabrania :)
    A bank kasuje razy 2
    FAkir

  • 25. Data: 2005-05-28 22:54:56
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    > zeby nie byc upierdliwym. No ale jako, ze sami spiewaja PekaooooSSSSAAA to

    Cuś ten przecinek nie w tym miejscu, aż bije po oczach.

    pzdr
    Mariusz

  • 26. Data: 2005-05-28 23:39:20
    Od: Mirek Ptak <n...@o...pl>

    Dnia 2005-05-28 10:53, coś mnie podkusiło, żeby odpisać na post od Paweł:
    > No to dramat
    >
    > jeszcze nigdy z połączenia dwóch badziewnych instytucji nie wyszła jedna
    > dobra
    >
    > tutaj obstawiam że wyjdzie
    >
    > PeKaO hahahaha
    > wpłać pieniądze i miej stracha

    Aż strach tego czytać ... mam konto w Pekao Sa od ... sam nie wiem
    kiedy, chyba od początku (wtedy to był jeszcze BDK w Lublinie) kiedy to
    mój pierwszy bank został wchłoniety przez Pekao SA.
    Nigdy odsetki nie były tam zachęcające (ale po co to komu w ROR?), a był
    taki okres, jakieś 3-4 lata temu, kiedy kolejki i biurokracja skłoniły
    mnie do założenia konta w mBanku i nieomal do likwidacji starego konta w
    Pekao SA.
    Teraz muszę powiedzieć, że jest OK. Płacę 11 zł(?) miesięcznie, ale
    robię przelewy za darmo, w oddziale to już prawie nie pamiętam kiedy
    byłem a to co ostatni pamiętam to było sprawdzenie, czy adres wysyłki
    kart jest uaktualniony - zajęło mi to mniej niż 5 minut w Gliwickim
    oddziale (adres był OK).
    Jak komuś szkoda tych kilkunastu złotych na miesiac to znajdzie lepszą
    propozycję (też dla wędkarzy ;) ). Dla mnie jednak, ten bank zrobił
    naprawdę wielki krok do przodu i już nie myślę o zmianie (a jest to moje
    podstawowe konto).

    Pozdrawiam - Mirek

    --
    Mirek Ptak - Astra II '03 kombi 1.8, PMS & Astra Autokącik edition
    President Harry on board :)

  • 27. Data: 2005-05-29 10:56:46
    Temat: Re: Czy połączą się Pekao i BPH? [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 May 2005 00:54:56 +0200, "Mariusz" <emerel@...op.pl> wklepał(-a):

    >Cuś ten przecinek nie w tym miejscu, aż bije po oczach.

    A u ciebie brak zadeklarowanego kodowania pali w uszy i oczy oraz wypala znaki
    na ścianie.

  • 28. Data: 2005-05-29 11:14:28
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    > A u ciebie brak zadeklarowanego kodowania pali w uszy i oczy oraz wypala
    > znaki

    A tak na poważnie, bo nie znam się na tym za bardzo - jest to duży problem?
    (używam "domyślnego" czytnika...).
    A do Amry nic nie mam.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 29. Data: 2005-05-29 11:29:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 May 2005 13:14:28 +0200, "Mariusz" <emerel@...op.pl> wklepał(-a):

    >A tak na poważnie, bo nie znam się na tym za bardzo - jest to duży problem?
    >(używam "domyślnego" czytnika...).

    Krzaczki w temacie robisz i w treści.

    http://www.icpnet.pl/~lutomski/oeconfig/oeconfig.htm

  • 30. Data: 2005-05-29 11:44:03
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    > Krzaczki w temacie robisz i w treści.
    >
    > http://www.icpnet.pl/~lutomski/oeconfig/oeconfig.htm

    Jesteś pierwszym, który zwrócił mi na to uwagę. Szczerze mówiąc, to dość
    często musisz widzieć krzaczki...