  • 1. Data: 2005-05-28 07:22:50
    Temat: kontow walutow
    Od: "ali" <m...@w...pl>

    Ktory bank ( wiem z emultibank ma) oferuje rachunek walutow z podgladem
    przez internet ( nie interesuja mnie jakie kolwiek operacje takie jak
    przelewy itp ani wysokosc oprocentowania, wystarczy podglad) bez oplat za
    prowadzenie.

    ali

  • 2. Data: 2005-05-28 07:24:05
    Temat: Re: kontow walutow
    Od: "ali" <m...@w...pl>

    Nie mam pojecia jakim cudem udalo mi sie napisac taki temat. Oczywiscie
    konta walutowe.

    ali

  • 3. Data: 2005-05-28 07:31:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ali wrote:
> [...]
    > podgladem przez internet ( nie interesuja mnie jakie kolwiek operacje
    > takie jak przelewy itp ani wysokosc oprocentowania, wystarczy

    Nordea Bank.
    Zobacz jeszcze BZ WBK i INGa.
    Tak wlasciwie to juz wiekszosc - tylko trzeba zobaczyc warunki prowadzenia

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-05-28 08:34:22
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Ktory bank ( wiem z emultibank ma) oferuje rachunek walutow z podgladem
    > przez internet ( nie interesuja mnie jakie kolwiek operacje takie

    BZWBK, zalozylem i wlasnie standardowo zalozone konto nie ma mozliwosci
    wykonywania zadnych operacji przez www, jedynie podglad, prowadzenie 0pln.

    Stiwi.

  • 5. Data: 2005-05-28 10:42:08
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > BZWBK, zalozylem i wlasnie standardowo zalozone konto nie ma mozliwosci
    > wykonywania zadnych operacji przez www, jedynie podglad, prowadzenie 0pln.

    a moje ma mozliwosc robienia wszelkich operacji przez www
    pewnie jakiegoś ptaszka w umowie nie zaznaczyli

  • 6. Data: 2005-05-28 16:56:17
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > a moje ma mozliwosc robienia wszelkich operacji przez www
    > pewnie jakiegoś ptaszka w umowie nie zaznaczyli

    Albo masz token... Ja nie mam nic, a bez niczego w bzwbk chyba sie przelewow
    nie da wykonac.

    Stiwi.