  • 11. Data: 2009-10-02 17:18:00
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    news:cf1b0758-8bb0-4893-bb03-fba270e6223b@d10g2000yq
    h.googlegroups.com...

    > Jak zawsze, chodzi o kartę, która można użyc jako linii
    > kredytowej...;-) Nie dostanę karty AQ, jesli nie będę miał tego
    > cholernego rachunku...I kółko się zamyka. A jak już mam miec tam
    > rachunek, to muszę zrobić porządek z innymi, bo inaczej przekroczę
    > dziesiątkę i się do reszty pogubię...;-)

    Ta KK jest szczególnie spektakularna w kontekście warunków linii AQ 13,75% +
    1,2% prowizji, czy w drodze szczególnego wyjątku 0,8%.

    Ale pamiętasz, że w Multi tylko 50% limitu KK może być wykorzystane na
    transakcje gotówkowe? No i jednak latanie do bankomatu jest pewnym
    dyskomfortem w stosunku do przelewu.

    Czyli nie będzie to konwersja istniejącego rachunku? To w takim razie chyba
    nie będzie to też dla tej KK procedura uproszczona. :(

  • 12. Data: 2009-10-02 17:20:50
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 19:18, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Ale pamiętasz, że w Multi tylko 50% limitu KK może być wykorzystane na
    > transakcje gotówkowe?

    Tego nie wiedziałem...Nie ma możliwości zmiany powyższego ?

    > Czyli nie będzie to konwersja istniejącego rachunku? To w takim razie chyba
    > nie będzie to też dla tej KK procedura uproszczona. :(

    Kartę chciałem uzyskac w drodze "przeniesienia"... Gość powiedział mi,
    ze jest to możliwe.

  • 13. Data: 2009-10-02 17:23:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Tego nie wiedziałem...Nie ma możliwości zmiany powyższego ?

    Nie ma..., więc limit musisz dostosować lub jednak podzielić jakoś między
    kartę a linię.

    > Kartę chciałem uzyskac w drodze "przeniesienia"... Gość powiedział mi,
    > ze jest to możliwe.

    Hmmm.... Z doradcą AQ nie będę się kłócił. :DDD Skoro jest, to jest.

  • 14. Data: 2009-10-02 17:28:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 19:23, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Hmmm.... Z doradcą AQ nie będę się kłócił. :DDD Skoro jest, to jest.

    Oficjalna strona też potwierdza taką możliwość.

    http://www.multibank.com.pl/dla_ciebie/karty_kredyto
    we/visa_aquarius/

    Wyglada na to, zee Doradca odrobił lekcje i wie, czym handluje..;-)

  • 15. Data: 2009-10-02 17:29:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > http://www.multibank.com.pl/dla_ciebie/karty_kredyto
    we/visa_aquarius/

    > Wyglada na to, zee Doradca odrobił lekcje i wie, czym handluje..;-)

    Poczekajmy na PRAKTYKĘ. :D

  • 16. Data: 2009-10-02 17:32:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]

    we/visa_aquarius/

    > Wyglada na to, zee Doradca odrobił lekcje i wie, czym handluje..;-)

    Poczekajmy na PRAKTYKĘ. Jak Cię znam z grupy to nie będziesz tam przenosił
    limitu 10 czy 20k. :D

  • 17. Data: 2009-10-02 17:42:42
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 19:32, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Poczekajmy na PRAKTYKĘ. Jak Cię znam z grupy to nie będziesz tam przenosił
    > limitu 10 czy 20k. :D

    Myślałem o dwóch kartach po 25 k. Zobaczymy, ale to nie wcześniej niż
    na przełomie roku. A tak na marginesie: masz jakiś pomysł na
    przeniesienie platyny 75 k z mBnku ?

  • 18. Data: 2009-10-02 17:53:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    o.googlegroups.com...

    > Myślałem o dwóch kartach po 25 k. Zobaczymy, ale to nie wcześniej niż
    > na przełomie roku. A tak na marginesie: masz jakiś pomysł na
    > przeniesienie platyny 75 k z mBnku ?

    Uważam, że dowiodłem iż w procedurze uproszczonej nie da się znikąd donikąd
    przenieść limitu wyższego niż 50k. Tzn. przenieść sobie możesz, ale w banku
    docelowym albo obniżą limit wynikowy do 50k, albo bye bye proceduro
    uproszczona. Bardzo bym chciał abyś obalił tę tezę. :-) Nie sprawdzałem
    wprawdzie banków typu Eurobank, ale myślę, że to strata czasu.

    Może to jest możliwe w jakichś ofertach private.

  • 19. Data: 2009-10-02 18:00:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]

    wprawdzie banków typu Eurobank, ale myślę, że to strata czasu.

    Może to jest możliwe w jakichś ofertach private.

    I taka uwaga jeszcze, ja to testowałem około pół roku temu, w sumie
    uświadomiłem sobie teraz, że to nie był najlepszy czas. Może coś uległo
    zmianie, nie posprawdzałbyś? W końcu choćby do mBanku kiedyś się dało. Do
    ING normalnie się nie dało, ale jak się podzieliło na kawałki (kilka kart
    docelowych) to się dało. Potem można te karty połączyć, ale w ING dla Ciebie
    tylko MC-P się nadaje.

  • 20. Data: 2009-10-02 19:05:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-02, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

    > Nie, nie, to akurat nie zależy chyba od oddziału w żaden sposób. W Multi
    > standardowa oferta bez zabezpieczeń to 50k limitów linii, kredytów i kart
    > poza aq oraz 100k w ramach aq. Tak przynajmniej zeznają i praktyka to
    > potwierdza. Wklepują dane do swojej aplikacji i na podstawie obrotów im
    > wychodzi ile mogą dać w procedurze uproszczonej.

    No. A dla odmiany jak się przeszedłem do polbanku i chciałem 5k limitu na
    KK która jest "na oświadczenie" do 8k, to żądali ode mnie nawet dowody
    wpłat za rachunki telefoniczne, za 3 ostatnie miesiące. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl