  • 51. Data: 2009-10-05 17:07:57
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Filip pisze:
    > To napisz, dlaczego uważasz, że posiadanie KK w tym samym banku co konta
    > podstawowego jest zasadne. Bez pisania "durne" itp. Chętnie się dowiem
    > jakie są konkretne argumenty.

    Ponieważ jest to wygodne np. automatyczna spłata. Natomiast IMO nie
    pociąga to za sobą żadnych wad czy niebezpieczeństw.

    --
    Mithos

  • 52. Data: 2009-10-05 17:09:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > U mnie podobnie jest z Pekao SA, mBankiem i Allianz Bank. Tyle, ze po
    > tych wszystkich rachunkach hula wiatr, a nie depozyt. Specjalna
    > sytuacja ma miejsce w mBanku, gdzie rachunek podstawowy jest rachunkem
    > kart - o niedogodnościach tego faktu i różnych, kiepskich
    > doświadczeniach napisano tu tony...;-)

    Jak dla mnie to nie ma żadnego niebezpieczeństwa wynikającego z
    posiadania KK i rachunku osobistego (używanego) w jednym banku.

    --
    Mithos

  • 53. Data: 2009-10-06 14:58:44
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Mithos pisze:

    > Ponieważ jest to wygodne np. automatyczna spłata. Natomiast IMO nie
    > pociąga to za sobą żadnych wad czy niebezpieczeństw.

    Automatyczną spłatę to można mieć niezależnie od tego, gdzie karta,
    gdzie kk. Od tego jest PZ

  • 54. Data: 2009-10-06 15:11:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Filip pisze:
    > Automatyczną spłatę to można mieć niezależnie od tego, gdzie karta,
    > gdzie kk. Od tego jest PZ

    PZ jest przeważnie płatne.

    Poza tym automatyczna spłata z rachunku ma przeważnie wiele różnych
    opcji do wyboru (kwota minimalna, 100%, jakoś inaczej).

    --
    Mithos

  • 55. Data: 2009-10-22 21:01:11
    Od: "SMARTER" <t...@o...pl>

    > Zdecydowanie odradzam. Poza "bajerem" zero sensownych korzyści. Archaizm w
    ładnym opakowaniu. Bez konieczności przelewu 12 tys. PLN możesz skorzystać z
    bogatszej oferty wielu innych banków, ja tak zrobiłem. Przelewałem 12 tys. PLN,
    a w zamian tylko... bezpłatne bankomaty i przelewy. Miał być jeszcze Doradca,
    ale nigdy nie zadzwonił do mnie i nie przedstawił się..więc wybrałem lepszy bank.

    Postanowiłem zrobic porządek z moimi rachunkami, bo cokolwiek jest ich

  • 56. Data: 2009-10-22 21:16:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > ale nigdy nie zadzwonił do mnie i nie przedstawił się..więc wybrałem lepszy bank.

    a gdzie mozna znaleźć lepszą ofertę jak ktoś przelewa te 12kzł miesiecznie?
    gdzie warto sie przeniesc?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 57. Data: 2009-10-22 21:20:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > a gdzie mozna znaleźć lepszą ofertę jak ktoś przelewa te 12kzł
    > miesiecznie?
    > gdzie warto sie przeniesc?

    Przy takich wplywach mozesz miec za darmo Citigold. Sam musisz ocenic czy
    oferta jest lepsza...

    MK

  • 58. Data: 2009-10-22 21:25:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przy takich wplywach mozesz miec za darmo Citigold. Sam musisz ocenic
    > czy oferta jest lepsza...
    >
    > MK

    a co mi ww. moze ciekawego zaoferowac? korzystam z ich konta w wersji
    direct i np. bankowosc elektroniczna wypada dosc blado w porownaniu z
    Multibankiem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 59. Data: 2009-10-22 22:10:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > a co mi ww. moze ciekawego zaoferowac? korzystam z ich konta w wersji
    > direct i np. bankowosc elektroniczna wypada dosc blado w porownaniu z
    > Multibankiem...

    Nie mam zielonego pojecie czago oczekujesz, ale jesli kryterium jest wyglad
    serwisu transakcyjnego to raczej nic wiecej niz Multi nie bedziesz mial.
    Poza serwisem jako Citigold masz wszystkie wyplaty z bankomatow gratis,
    karte kredytowa platinum gratis, bezplatne polaczenia z teleserwisem,
    doradce, lepsze kursy walut niz 'zwykly klient', dostep do szerszej oferty
    produktow inwestycyjnych. Fajne jest to, ze czesto nie musisz jezdzic do
    oddzialu i umowic sie z doradca w innym wygodnym miejscu i nie musza to byc
    godziny pracy oddzialu. Oczywiscie czym grubszy portfel tym wiecej
    udogodnien ;).
    Moze zerknij na
    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=cg_ser
    wisy_start

    MK

  • 60. Data: 2009-10-23 06:18:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > a gdzie mozna znaleźć lepszą ofertę jak ktoś przelewa te 12kzł miesiecznie?
    > gdzie warto sie przeniesc?

    Biorąc pod uwagę, że na ROR masz kwotę, która zapewni odsetki większe
    niż 3 PLN miesięcznie to Alior.

    Doradca to loteria, Aquariusowych przetestowałem wielu i każdy był
    żenujący. W Alior znalazłem kumatego doradcę i jestem bardziej
    zadowolony niż z Multi Aquarius (choć tych słabych też jest sporo).

    --
    Mithos