  • 11. Data: 2004-02-16 15:42:44
    Temat: Re: Czat na mbanku z ekspertami w sprawie nowej TPiO wlasnie sie zaczal...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Spodziewalem sie, ze beda wycinac tylko obelzywe wypowiedzi, a nie
    niewygodne
    > pytania. Z etyka to oni sa bardzo na bakier i jak tu w takim banku trzymac
    > pieniadze...?

    Pomoz sobie ilosc uczestnikow x kilka pytan i sobie odpowiedz na pytanie czy
    byloby to mozliwe jak i tak byl niezly sajgon....
    A z ta etyka to niezupelnie rozumiem...

  • 12. Data: 2004-02-16 15:52:56
    Od: "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl>

    No nie dadzą popracować... :-((

    Autor: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    Data: 16 lutego 2004 16:40:51
    > specyfiki
    > obecni
    > Widze, ze na prowadzeniu badan tez sie znasz? Zdradz czym sie zjamujesz,
    > prosze! :D

    A to trzeba jakieś specjalne studia, żeby ocenić
    taką oczywistość... ;->>

    Amra, co z Tobą...

    > im
    > Czasy sie zmieniaja. Czy Ty nie mozesz tego zrozumiec?

    To nie usprawiedliwia mB - nie demagogizuj.

    > Placzesz ciagle nad rozlanym mlekiem, zmiast zajac sie czyms konstruktywnym
    > ;)

    A akurat to, to święte słowa...
    Do tego sam sobie psuje efekt tego co na listach
    robi.

    (...)
    > Mojego pytania tez zadnego nie puscili i co mam o tym sadzic? ;)

    To samo co poprzednik - że mBank tradycyjnie krętaczy,
    żeby nie powiedzieć jasno, że szwindli... (z PR oczywiście...).

    > A nie pomyslales o tym, ze bank chce zwiekszyc przychody? Gdybys czasem
    > pomyslal wiecej, to doszedlbys do bardziej konstruktywnych wnioskow od tych,
    > ktore obecnie prezentujesz ;)

    He, he, kolego!
    Co ma piernik do wiatraka...

    To że chce to naturalne, ale kombinowanie z moderowaniem
    pytań na czacie to chyba niekoniecznie ma z tym
    związek... :-))

    No chyba, że dajesz do zrozumienia, że za każdą
    cenę i za każdą machlojkę a to już by było nieładnie... ;-))

    Pozdrawiam...

  • 13. Data: 2004-02-16 15:55:43
    Od: "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl>

    Autor: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Data: 16 lutego 2004 16:42:44
    (...)
    > Pomoz sobie ilosc uczestnikow x kilka pytan i sobie odpowiedz na pytanie czy
    > byloby to mozliwe jak i tak byl niezly sajgon....
    > A z ta etyka to niezupelnie rozumiem...

    Znowu...
    Gadasz jak by to był pierwszy czat w mB.

    Tylko dziś tak dużo? ;->>

    P.S. A jeżeli tak, to to samo w sobie nie daje
    do myślenia... ;->>

  • 14. Data: 2004-02-16 15:57:25
    Od: "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl>

    Autor: devnull <d...@n...net>
    Data: 16 lutego 2004 16:22:04
    (...)
    > Dopiero teraz zdjeli moderacje na czacie (przez ponad 3 godziny czat byl
    > zablokowany - nie mozna bylo wysylac zadnych postow, tzn. posty trafialy do
    > moderatora, a ten je *wszystkie* kierowal do /dev/null ).

    Zawstydzili się p.b.b.? ;-)))

  • 15. Data: 2004-02-16 16:15:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Znowu...
    > Gadasz jak by to był pierwszy czat w mB.
    >
    > Tylko dziś tak dużo? ;->>

    Tak, chyba dzisiaj tak duzo + kwestia dosc drazliwa ;)
    Chociaz gdyby logowac mozna sie bylo tylko po numerze klienta, to nie
    trzebaby bylo moderowac hehehe

  • 16. Data: 2004-02-16 16:23:34
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 16 Feb 2004 16:42:44 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >niewygodne
    >
    >Pomoz sobie ilosc uczestnikow x kilka pytan i sobie odpowiedz na pytanie czy
    >byloby to mozliwe jak i tak byl niezly sajgon....
    >A z ta etyka to niezupelnie rozumiem...

    Puszczali niektore moje pytania, ktore nie byly dla nich klopotliwe i nie byly
    zwiazane z badaniem, tak wiec to nie problem z przepustowoscia, a perfidna
    cenzura niewygodnych pytan i Ty sie jeszcze pytasz co to ma wspolnego z etyka?
    Amra nie blaznij sie.
    Poza tym jak sadzisz kto inny jak nie pracownik mbanku tak sie zachowuje jak tu
    opisane:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=120
    093&t=120093
    i co widac np. w tym i w innych generowanych zapewne przez tego pracownika
    watkach:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=119
    734&t=119734&v=t

  • 17. Data: 2004-02-16 16:37:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=119
    734&t=119734&v=t

    Powiem szczerze, ze nie docenialem ciebie, ale w tym momencie widze, ze sie
    mylilem.
    Mam tylko jedna prosbe - zamiast bic piane - zrob cos.
    Zaskarz mBank do Komisji Etyki Bankowej (niestety nie wiem jakej tam
    argumentacji uzywales w tym poscie bo nie sledze Forum), hehehehe.

  • 18. Data: 2004-02-16 17:18:53
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 16 Feb 2004 17:37:33 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    734&t=119734&v=t

    >Powiem szczerze, ze nie docenialem ciebie, ale w tym momencie widze, ze sie
    >mylilem.
    >Mam tylko jedna prosbe - zamiast bic piane - zrob cos.

    Wiesz, pisanie tu i owdzie ma sens bo sie podpowiada innym ludziom co maja
    zrobic, czym wiecej takich wnioskow bedzie wyslanych tym lepiej... ;)

    A o tym co ja zrobie to oczywiscie publicznie pisac nie bede, bo konkretne
    dzialania to sie podejmuje, a nie o nich mowi. ;P

  • 19. Data: 2004-02-17 17:24:44
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "devnull" <d...@n...net> wrote in message
    > i jak tu w takim banku trzymac pieniadze...?

    No to nie trzymaj i daj nam wszystkim spokoj ze swoimi powtarzajacymi sie
    nudnymi juz uwagami. A co najwazniejsze: pozwol nam trzymac.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 20. Data: 2004-02-18 22:29:47
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net>

    > Heh, czat sie zacina, polaczenie jest zrywane, moderator tnie 99% pytan -
    > ludzie sie wkurzaja - Sajgon...

    czy jest gdzieś zapis tego czata ?

    --
    Karol Żwiruk