  • 1. Data: 2004-02-16 11:52:25
    Temat: pomyłka banku
    Od: Bohdan Horst <n...@i...pl>

    Orientuje się może ktoś jak powinna wyglądać procedura reklamacji/korekty jeśli
    z winy banku jedno zlecenie stałe wyszło zmniejszone o pewną kwotę ?
    (zorientowałem się dopiero jak dostałem upomnienie z energetyki ;)

    pozdrawiam

    --
    / irl: Bohdan 'Nexus' Horst | irc: Nexus \
    {----------------------v-------^---------------}

  • 2. Data: 2004-02-16 12:20:09
    Temat: Re: pomyłka banku
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Użytkownik Bohdan Horst napisał:
    > Orientuje się może ktoś jak powinna wyglądać procedura reklamacji/korekty jeśli
    > z winy banku jedno zlecenie stałe wyszło zmniejszone o pewną kwotę ?
    > (zorientowałem się dopiero jak dostałem upomnienie z energetyki ;)

    napisz pismo, opisz tam co i jak: że w takim to a takim zleceniu z tego
    a tego dnia miało iść tyle, a poszło tyle, że musiałeś osobno dopłacić i
    za 2-gi przelew zapłaciłeś X prowizji, że energetyka naliczyła ci
    odsetki za zwłokę w kwocie Y i że musiałeś ponieść koszty wysłania
    listu-reklamacji w kwocie Z.
    Na końcu napisz że w związku z tym iż była to pomyłka banku, oczekujesz
    zwrotu kwoty X+Y+Z na swój rachunek.
    List wyślij listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, albo zanieś do
    oddziału (ale wtedy żądaj tylko kwoty X+Y no i żeby ci na kopii pisma
    dali datę wpływu)