  • 1. Data: 2004-02-16 11:54:14
    Temat: Awaria LUKAS e-Banku (F*UCK)
    Od: "seventy-nine" <s...@b...onz>

    Kurde, widzę że inni mają też problemy.
    Ja mam komunikat "nie można wyświetlić strony" od piątku 13.02.

    Oczywisćie problemy mają na pewno Ci którzy używają Internet Explorera 5.0
    lub poniżej 128-bitów szyfrowanie.
    Ale na IE 6.0 SP1 (połatany), Mozilli 1.6 i Operze 7.23 też nie chodzi.

    Cóż oni narobili?

    Nie umieścili żadnego info że są problemy. Strona www.lukasbank.pl świeci
    się jak dawniej ale https://e-bank.lukas.com.pl/ już nie.
    Chociaż po zmianie nowego serwisu logowałem się i robiłem przelewy, wsio ok
    było.

    Na infolini mówią że niektórzy klienci mają problemy, ale nikt nie wie co
    jest grane. Potem znowu że modernizacja.

    Ludzie, ludzie, tak się nie robi. Wystarczy napisać oficjalnie że są
    problemy to klienci nie dobijali by się albo nie szukali by problemów na
    swoich kompach, których u większości pewnie nie ma.

    K*uzwa, człowiek wszystko sam musi wyjaśniać i sprawdzać.

  • 2. Data: 2004-02-16 11:56:42
    Temat: Re: Awaria LUKAS e-Banku (F*UCK)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    seventy-nine wrote:

    > Kurde, widzę że inni mają też problemy.
    > Ja mam komunikat "nie można wyświetlić strony" od piątku 13.02.

    [...]

> [...]
    > swoich kompach, których u większości pewnie nie ma.
    >
    > K*uzwa, człowiek wszystko sam musi wyjaśniać i sprawdzać.

    Właśnie się zalogowałem, zero problemów.
    Firefox 0.8, Windows XP
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 3. Data: 2004-02-16 11:57:43
    Od: "seventy-nine" <s...@b...onz>

    A skąd? Miejscowość ...

  • 4. Data: 2004-02-16 11:59:19
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > [...]
    >>
    > Właśnie się zalogowałem, zero problemów.
    > Firefox 0.8, Windows XP
    > KJ

    Windows/Mozilla i nie działa.
    Może otworzyło Ci z cache'u ? ;)

    Łukasz

  • 5. Data: 2004-02-16 12:00:23
    Od: "seventy-nine" <s...@b...onz>

    A możesz sprawdzić ping-a lub tracert-a do strony e-Lukasa ?

  • 6. Data: 2004-02-16 12:00:33
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0qb4b$6nc$...@n...news.tpi.pl,
    seventy-nine <s...@b...onz>:

    > Ale na IE 6.0 SP1 (połatany), Mozilli 1.6 i Operze 7.23 też nie
    > chodzi.

    U mnie na IE 6.0 SP1 chodzi caly czas swietnie po zmianach.
    Natomiast na Operze 6 nie dziala w tym sensie, ze po zalogowaniu znowu
    dostaje strone logowania - ale moze za duzo cos tam blokuję.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-02-16 12:03:12
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    seventy-nine wrote:

    > A możesz sprawdzić ping-a lub tracert-a do strony e-Lukasa ?

    Jestem za firewallem :-(
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 8. Data: 2004-02-16 12:04:45
    Od: "seventy-nine" <s...@b...onz>

    Ale ja z 3 różnych miejsc próbowałem (praca, dom, kolega)
    XP SP1 + IE 6.0
    2000 SP4 + IE 6.0 (+Mozilla1.6 + Opera 7.23)

    Możecie sprawdzić pingi itp.?

  • 9. Data: 2004-02-16 12:07:41
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    seventy-nine wrote:

    > Ale ja z 3 różnych miejsc próbowałem (praca, dom, kolega)
    > XP SP1 + IE 6.0
    > 2000 SP4 + IE 6.0 (+Mozilla1.6 + Opera 7.23)
    >
    > Możecie sprawdzić pingi itp.?

    Otwarłem właśnie w IE 6.0.2800.1106.xpsp2 (cokolwiek by to znaczyło)

    I _na_pewno_ nie poszło z cache - tego IE używałem tylko i wyłącznie do
    otwierania BSKOnLine.

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 10. Data: 2004-02-16 12:10:32
    Od: "seventy-nine" <s...@b...onz>

    No to ja wysiadam. Przez 4 dni to i proxy by się odświeżyło chyba, no nie?