  • 1. Data: 2019-02-22 11:59:01
    Temat: Curve konkurencją dla Revoluta?
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Wszędzie tylko Revolut i Revolut :) Jednak na rynku jest również bardzo ciekawa
    alternatywa w postaci karty i aplikacji. Curve, które postanowiło mocno rywalizować z
    Revolutem i zrezygnowało z kosztów przewalutowania płatności zagranicznych do kwoty
    500 funtów oraz do 200 funtów dla płatności kartą (10 pierwszych wypłat z bankomatów
    jest bez opłat). Transakcje te zostaną przewalutowane po kursach międzybankowych.
    Może to nie dużo, ale równowartość 2500 zł i 1000 zł powinna spokojnie starczyć
    podczas wakacyjnych podróży po świecie lub zakupów u chińczyków.

    W Curve nie trzeba doładowywać konta, środki pobierane są bezpośrednio z podpiętej
    pod aplikację karty w dowolnym banku. Zestaw karta Curve + aplikacja to taki mobilny
    portfel gdzie można ztokenizować różne karty, w tym...Revoluta. Curve nie wymaga
    skanów dowodu ani selfie podczas weryfikacji. Zatem dane nie idą "do ruskich", czego
    obawia się wiele osób.

    Curve wydaje karty debetowe i rozpoznaje kody MCC, dlatego ich akceptowalność jest
    bardzo szeroka. Curve współpracuje z następującymi walutami: GBP, EUR, USD, CNY, JPY,
    HKD, NZD, SEK, ZAR, NOK, BRL, CAD, ILS, CHF, SGD, INR, RUB, AUD, BGN, CZK, DKK, HRK,
    HUF, ISK, PLN, RON.

    Użytkowanie karty i aplikacji Curve jest darmowe, tak samo jak jest dostawa. W 2019
    roku Curve planuje otworzyć swoje biuro w Polsce. Oprócz tego wdrażane jest
    współpraca z Apple Pay i Google Pay.

    Za skorzystanie z aplikacji zarobicie 5 funtów premii pod warunkiem, że użyjecie kodu
    polecenia. Taką samą stawkę otrzymacie polecając aplikację swoim bliskim (oni zaś 5
    funtów na start).

    O zmianach poczytacie tutaj: https://jakdorobic.com/pozytywne-zmiany-curve/
    Więcej na temat programu poleceń znajdziecie tutaj:
    https://jakdorobic.com/analiza-curve/

  • 2. Data: 2019-02-22 20:50:36
    Temat: Re: Curve konkurencją dla Revoluta?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.02.2019 o 11:59, jakdorobic.com pisze:
    (...)
    > W 2019 roku Curve planuje otworzyć swoje biuro w Polsce.

    pod taką nazwą? Na serio?

    ToMasz

  • 3. Data: 2019-02-22 20:55:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.biznes.banki.mydlane jakdorobic.com pisze tak:

    > Za skorzystanie z aplikacji zarobicie 5 funtów premii pod
    > warunkiem, że użyjecie kodu polecenia. Taką samą stawkę otrzymacie
    > polecając aplikację swoim bliskim (oni zaś 5 funtów na start).

    My dziś stare szafki ubraniowe wynosiliśmy z szatni i dychę znalazłem.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 4. Data: 2019-02-23 17:18:05
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lutego 2019 20:50:38 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > W dniu 22.02.2019 o 11:59, jakdorobic.com pisze:
    > (...)
    >
    > pod taką nazwą? Na serio?
    >
    > ToMasz

    "kerw" :)