  • 1. Data: 2019-02-21 14:19:34
    Temat: Ubite karty.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Z dawnych czasów pamiętam temat wiecznie wiszących w ST ubitych delfinów w mBąku.
    Z racji wisienkobrania mam teraz trochę doświadczeń w tym temacie w innych bankach.
    Rekordzistą znikania jest bgż - ledwo zdążyłem 18 lutego zobaczyć, że kredytówka ma
    status "zastrzeżona" (jeszcze muszę sprawdzić datę wypowiedzenia), bo dziś już jej w
    ST nie ma, śladu żadnego.
    Przeciwieństwem jest ing - karta zamknięta w końcu grudnia, wciąż widnieje jako
    zamknięta - ale i wciąż wystawiają dla niej wyciągi (ostatni z 16 lutego) i wysyłając
    w poczcie wewnętrznej wiadomości o wystawieniu wyciągu z prośbą o terminową spłatę...
    Macie jakieś ciekawe doświadczenia w tym temacie?