  • 1. Data: 2010-08-27 16:13:32
    Temat: Coś znowu w mBanku będą grzebać
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Informujemy, że 5 września 2010 r. (noc z soboty na niedzielę), w
    godzinach 01:00 - 09:45 nastąpi przerwa w dostępie do mBanku przez
    wszystkie kanały dostępu (internet, telefon, SMS).

    Transakcje kartowe nie będą autoryzowane 5 września 2010 r. w
    godzinach 01:00 - 08:30. mLinia będzie działać tylko w trybie
    informacyjnym.

    Przerwa związana jest z wprowadzeniem zmian w systemie
    informatycznym mBanku. Za utrudnienia przepraszamy.

  • 2. Data: 2010-08-27 16:31:24
    Temat: Re: Coś znowu w mBanku będą grzebać
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 27.08.2010 18:13, Damian Niusy wrote:
> [...]
    > 01:00 - 08:30. mLinia będzie działać tylko w trybie informacyjnym.
    >
    > Przerwa związana jest z wprowadzeniem zmian w systemie informatycznym

    Wysoce prawdopodobne, że jedną ze zmian będzie wprowadzenie możliwości
    wnioskowania o zmianę rodzaju karty w ramach przyznanego wcześniej
    limitu kredytowego.

  • 3. Data: 2010-08-27 19:27:01
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    XYZ pisze:

    > Wysoce prawdopodobne, że jedną ze zmian będzie wprowadzenie możliwości
    > wnioskowania o zmianę rodzaju karty w ramach przyznanego wcześniej
    > limitu kredytowego.

    To byłoby coś. Wreszcie jakiś bank wpadł na pomysł, by przydzielać
    klientowi "limit", a nie "kartę". :-)

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2010-08-27 22:01:53
    Od: " tadzik" <d...@W...gazeta.pl>

    będą, a jakże
    http://prnews.pl/wojciech-boczon/mbank-wprowadza-moz
    liwosc-personalizacji-systemu-transakcyjnego-54944.h
    tml

  • 5. Data: 2010-08-28 10:37:51
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 27 Sie, 21:27, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > To byłoby coś. Wreszcie jakiś bank wpadł na pomysł, by przydzielać
    > klientowi "limit", a nie "kartę". :-)

    Tyle tylko, że to żadna nowość. Na przykład w Citi od dawna są
    procedury zmiany typu karty. Inna rzecz, że właśnie korzystam z tej
    procedury i trwa to już 3 miesiące. Jest jednak nadzieja, że w
    przyszłym tygodniu wreszcie się zakończy ;) Jeśli w mBanku wprowadzą
    taką możliwość to bardzo chętnie z niej skorzystam.

  • 6. Data: 2010-08-28 11:29:23
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    m1ch4l.j pisze:

    > Tyle tylko, że to żadna nowość. Na przykład w Citi od dawna są
    > procedury zmiany typu karty.

    Fajniej jest w Polbanku. Mieli nawet formularz zamiany typu karty -
    swego czasu wypełniłem go, aby zamienić MC na Visę z zachowaniem tego
    samego limitu. Przyjęli, przemielili w systemie i... odmówili ze względu
    na "brak zdolności kredytowej". A starą kartę z niezmienionym limitem mi
    pozostawili. Niezłe nie? :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2010-08-28 12:36:23
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 28 Sie, 13:29, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    > samego limitu. Przyjęli, przemielili w systemie i... odmówili ze względu
    > na "brak zdolności kredytowej". A starą kartę z niezmienionym limitem mi

    Ja w Citi chciałem zmienić MC na VISĘ LOT. Zadzwoniłem na CitiPhone,
    poinformowano mnie, że wystarczy dyspozycja ustna. Złożyłem więc
    dyspozycję ustną i czekałem na kartę. Po dwóch tygodniach zadzwoniłem
    dopytać się co z kartą. Dowiedziałem się, że jest jakaś dyspozycja w
    systemie, ale nie jest realizowana ponieważ konieczne jest jednak
    wypełnienie jakichś papierów i złożenie podpisu. Skierowano mnie do
    oddziału, gdzie dopełniłem formalności. Czekałem, czekałem, a karta
    nie przychodziła. Zadzwoniłem więc na CitiPhone, okazało się, że
    oddział nie przekazał żadnych dokumentów do centrali. Zaproponowano że
    wyślą mi dokumenty pocztą, ja je podpiszę i odeślę. Czekałem,
    czekałem, a skrzynka pozostawała pusta. Zadzwoniłem jeszcze raz.
    Konsultantka złożyła ponownie zlecenie wysłania druków. Tym razem
    przyszły, odesłałem. Po paru dniach telefon z Citi z pytaniem, czy mam
    umowę o pracę. Pracuję na umowę o dzieło i takiej też udzieliłem
    odpowiedzi. Okazało się, że do zamiany karty na VISA LOT konieczne
    jest posiadanie umowy o pracę. Wymienią mi MC bez formalności na każdą
    kartę z oferty, byle nie była to VISA LOT. Zdecydowałem się na VISĘ
    Silver, pytając, czy muszę wypełnić jakiś nowy wniosek. Konsultant
    stwierdził, że wydaje mu się, że nie będzie to konieczne. Następnego
    dnia zadzwonił informując, że jednak konieczne będzie wypełnienie
    innego wniosku. Skierował mnie do oddziału, gdzie miałem taki wniosek
    otrzymać. Wniosek otrzymałem, wypełniłem i wysłałem. Dzisiaj
    zadzwoniłem z pytaniem czy dotarł. Konsultantka stwierdziła, że tak,
    karta została wydana i wysłana w piątek, więc powiniem otrzymać ją w
    przyszłym tygodniu. Myślę, że tym razem się uda, bo po zalogowaniu się
    widzę na liście kartę VISA zamiast MC ;) Cóż, nie było tak jakbym tego
    oczekiwał. Na plus można w sumie zaliczyć to, że za każdym razem byłem
    po kilka razy przepraszany za problemy ;)

  • 8. Data: 2010-08-28 21:41:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 22:01:53 +0000 (UTC), tadzik napisał(a):
    > będą, a jakże
    > http://prnews.pl/wojciech-boczon/mbank-wprowadza-moz
    liwosc-personalizacji-systemu-transakcyjnego-54944.h
    tml

    No tak, nie ma to jak wprowadzanie skórek. Na co komu wyszukiwanie
    transakcji po dowolnym ciągu tekstowym? Ciekawe, czy kiedyś mBank
    w końcu dorobi się funkcjonalnego systemu bankowości internetowej
    który zastąpi tę obecną protezę...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 9. Data: 2010-08-29 13:05:35
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 28 Sie, 23:41, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

> [...]
    > transakcji po dowolnym ciągu tekstowym? Ciekawe, czy kiedyś mBank
    > w końcu dorobi się funkcjonalnego systemu bankowości internetowej

    A kto powiedział, że to jedyna zmiana? Według zapowiedzi mBanku do
    końca roku pojawi się sporo nowości w systemie transakcyjnym -
    włącznie z odświeżoną usługą maklerską. Pytanie tylko, czy w
    najbliższym wdrożeniu - wszystko okaże się w nadchodzącym tygodniu.
    Pewne jest jednak, że na skórkach się nie skończy.

  • 10. Data: 2010-08-30 13:13:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2010 06:05:35 -0700 (PDT), m1ch4l.j napisał(a):
> [...]
    > najbliższym wdrożeniu - wszystko okaże się w nadchodzącym tygodniu.
    > Pewne jest jednak, że na skórkach się nie skończy.

    Szkoda, że tam w ogóle ktoś się na łby pozamieniał z... nie wiem czym.
    Praktycznie wszystko jest zrobione źle - np. w ogóle nie ma historii zleceń
    stałych (zlecenie stałe po zakończeniu znika, nie ma szans by sobie ot tak
    sprawdzić od kiedy do kiedy, na jaki numer i kwotę było ustawione), a te ich
    komunikaty można wyłącznie skasować - bo w przeciwnym razie będą do usranej
    śmierci zaśmiecały główny ekran.
    Tam potrzebują kogoś kto ma jakiekolwiek pojęcie o ergonomii, bo błędy o
    której piszę są od zawsze :(

    Pewnie wyszukiwanie po nazwach kontrahentów i tytułach przelewów pojawi się,
    gdy taką funkcjonalność wprowadzi ostatni z konkurencyjnych banków :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944