  • 1. Data: 2010-08-27 13:01:41
    Temat: Kredyt hipoteczny i karencja
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Witajcie,

    mam pytanie, pewnie z cyklu tych prostszych.

    Gdy kupuję mieszkanie, które jest w budowie i biorę na to kredyt
    hipoteczny, to czy jego spłata rozpoczyna sie od momentu podpisania
    umowy z bankiem, czy też dopiero po przelaniu ostatniej transzy
    deweloperowi przez bank?

    Zbyszek

  • 2. Data: 2010-08-27 15:15:13
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny i karencja
    Od: "marzena" <m...@g...com>

> [...]
    > hipoteczny, to czy jego spłata rozpoczyna sie od momentu podpisania umowy
    > z bankiem, czy też dopiero po przelaniu ostatniej transzy deweloperowi

    zalezy jak sie umowisz z bankiem. w wielu przypadkach jest tak, ze splacasz
    same odsetki do czasu uruchomienia ostatniej transzy.
    pozdr
    m.