  • 11. Data: 2009-06-14 09:18:23
    Temat: Re: Cormay - emisja? [2,47zł]
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Tia - a to ciekawe. Bo Solorz i Krauze są we władzach Spółki

    A to ci ciekawostka....

    http://www.bankier.pl/inwestowanie/spolki/BIOTON/lud
    zie.html

    W RN Biotonu z Solorzem i Krauze'm siedzi były prezez TVP.....

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wies%C5%82aw_Walendziak

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2009-06-14 09:27:34
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    zie.html

    > W RN Biotonu z Solorzem i Krauze'm siedzi były prezez TVP.....

    I nasz były prezio razem z Solorzem siedzi w RN Polnordu, w którym to do
    nedawnw wiceprezesem zarządu był nasz znajomy Witold Orłowski....

    http://www.bankier.pl/inwestowanie/spolki/POLNORD/lu
    dzie.html

    Ten sam który w najprostrzy sposób nie umie się zabezpieczyć przed ryzykiem
    kursowym ....

    Debata o przyjęciu Euro. 13 X 2008 (24 min 50 sek filmu)
    http://www.uprtv.pl/uprtv/uprtv_play.php?id=00000003
    56

    oraz ten sam który stwierdza że duży MUSI się wolniej rozwijać od małego (13
    min 00 sek) .....

    Jakie to wszytsko powiązane....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-06-14 09:31:43
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu"

    > W RN Biotonu z Solorzem i Krauze'm siedzi były prezez TVP.....
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wies%C5%82aw_Walendziak

    A może bardziej były poseł PiS?
    No i tak w ogóle co z tego ma wynikać?

  • 14. Data: 2009-06-14 09:39:53
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > A może bardziej były poseł PiS?
    > No i tak w ogóle co z tego ma wynikać?

    Potraktujmy to jako przyczynek do analizy fundamentalnej tej firmy :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2009-06-14 09:42:29
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Potraktujmy to jako przyczynek do analizy fundamentalnej tej firmy :).

    Czyli co, będzie pompowana czy utonie?

  • 16. Data: 2009-06-14 09:58:18
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Czyli co, będzie pompowana czy utonie?

    Tak patrząc po wolumenach, to na BIO ostatnio raczej wyprzedaja 6.05.2009
    niż kupują....
    Spólka nie idzie z rosnącym Wig-iem to u nich raczej kiepskawo....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2009-06-14 10:36:24
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Tak patrząc po wolumenach, to na BIO ostatnio raczej wyprzedaja 6.05.2009
    > niż kupują....
    > Spólka nie idzie z rosnącym Wig-iem to u nich raczej kiepskawo....

    Nie nie, bardziej mi chodziło o AF którą zasygnalizowałeś.
    Vol i korelacja z WIG to nie jest AF.

    A z AT to raczej tu są pewne szanse na niezły deal w niedalekiej
    przyszłości.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-06-14 11:02:50
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    A tak apropos , to co ten Coramy tak rośnie ?.

    Czyżby Donek z Senyszynówną (przy sprzeciwie ojca redemptorysty) mieli za
    niedługo uchwalić że będzie juz można robić dzieci z próbówki ?.

    http://www.inwestycje.pl/gpw/profile_spolek?mode=vie
    w_comp&name=CORMAY

    "[...] Spółka PZ Cormay specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości
    odczynników diagnostycznych do badań in vitro i dystrybucji aparatury do
    diagnostyki laboratoryjnej.[...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2009-06-14 11:07:09
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    >A tak apropos , to co ten Coramy tak rośnie ?.
    >
    > Czyżby Donek z Senyszynówną (przy sprzeciwie ojca redemptorysty) mieli za
    > niedługo uchwalić że będzie juz można robić dzieci z próbówki ?.

    Ta, i bezdzietne małżeństwa mające troszke kasy bedą mogły mieć dzieci.
    Nie wiadomo po co, skoro biedota ma taką potęgę rozmnażania się i
    bezmyślnego produkowania dzieci.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-06-14 12:26:01
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

> [...]
    zie.html

    > W RN Biotonu z Solorzem i Krauze'm siedzi były prezez TVP.....

    Widzisz i tutaj się zbłaźniłeś i pokazałeś, że jesteś dyskutantem na
    poziomie bankiera.
    Zadaj sobie trochę trudu, żeby spojrzeć chociażby na raporty bieżące i
    zaktualizowane informacje, że już nie wspomnę o czymś takim jak czytanie
    raportów finansowych, uchwał walnego zgromadzenia i tak dalej i tak
    dalej.... "Long way przed Tobą"
    http://www.gpwinfostrefa.pl/palio/html.run?_Instance
    =cms_gpw.pap.pl&_PageID=6&_EspiID=194414&_DocID=3743
    32&_Site=ESPI&_CheckSum=575477736
    Swoją drogą to Spółka błaźni się w ten sposób, że na stronie ma nieaktualne
    informacje... wstyd. Wybaczam Ci zatem tę pomyłkę ;-)
    http://www.bioton.pl/about/article/show/2

    Co do Cormay'a to także polecam przeczytanie czym zajmuje się dokładnie
    Spółka. Testy in vitro to nie tylko dzieci ze sztucznego zapłodnienia... I
    Cormay akurat z tą działką nie ma nic wspólnego (zapłodnień in-invitro)
    pomimo, że zajmuje się testami in-vitro
    http://pl.wikipedia.org/wiki/In_vitro

    --

    P a l m @