  • 1. Data: 2008-10-09 20:52:44
    Temat: BIK - raport
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzis dostalem raport, jedyne 45 stron :) Z tego co na szybko
    zaobserwowalem to jedynie Raiffeisen nie uaktualnil danych o
    zamkinietych KK. Niektorych KK natomiast nigdy w BIK nie bylo np. AMEX
    od Millenium).

    Ciekawe sa natomiast zapytanie wysylane przez rozne banki. Pytal o mnie
    ING, sporo po tym jak sie z nimi rozstalem, co jakis czas pyta sie o
    mnie Citi, a raz nawet zapytal sie BGZ (ciekawe po co i dlaczego ?).

    Ogolnie to ciekawa lektura aczkolwiek poczytam jak bede bardziej wyspany.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-10-10 08:33:29
    Temat: Re: BIK - raport
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > mnie Citi, a raz nawet zapytal sie BGZ (ciekawe po co i dlaczego ?).
    >
    > Ogolnie to ciekawa lektura aczkolwiek poczytam jak bede bardziej wyspany.

    I to wszystko za jedyne 10 PLN? :))

    Mozna elektronicznie zlozyc taki wniosek? Jak? Gdzie?

  • 3. Data: 2008-10-10 08:41:34
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał

    > Mozna elektronicznie zlozyc taki wniosek? Jak? Gdzie?

    www.bik.pl

    wypelniasz, drukujesz i wysylasz na pruszkowska. Nie zapomnij
    wczesniej zaplacic cash za usluge. :)

    czekasz dwa tygodnie i dostajesz ksiazeczke.

  • 4. Data: 2008-10-10 08:42:01
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > I to wszystko za jedyne 10 PLN? :))
    Raz do roku za darmo

    > Mozna elektronicznie zlozyc taki wniosek? Jak? Gdzie?
    Wnioasek tylko pisemny- mozna pobrac z ich strony www.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2008-10-10 08:51:13
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    kris wrote:
    > Raz do roku za darmo

    Raz na pol roku chyba

    > Wnioasek tylko pisemny- mozna pobrac z ich strony www.

    Jesli jedziesz osobiscie to od razu polece sasiednie drzwi - teraz ZBP
    sie tam zameldowal i wydaja (od reki) kwity z MIG.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2008-10-10 08:53:52
    Od: note11 <n...@e...net>

    Maverick wrote:

    > Jesli jedziesz osobiscie to od razu polece sasiednie drzwi - teraz ZBP
    > sie tam zameldowal i wydaja (od reki) kwity z MIG.
    ZBP? kwit z MIG?
    OCCH? (o co chodzi?;)

  • 7. Data: 2008-10-10 08:57:39
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał

    > Raz na pol roku chyba

    Jak wysylasz to placisz dyche. Darmowy BIK sie skonczyl.

    > Jesli jedziesz osobiscie to od razu polece sasiednie drzwi - teraz ZBP sie
    > tam zameldowal i wydaja (od reki) kwity z MIG.

    He ? ZBP? MiG? A daja BR ? ;)

  • 8. Data: 2008-10-10 08:59:09
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    A jak częściej niz raz na pol roku to 30 zl lub 35 (score)
    No chyba ze znowu cos zmienili

  • 9. Data: 2008-10-10 09:17:43
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Raz na pol roku chyba

    Faktycznie raz na pół roku za free;))- ale tylko raport standart

    Krzysiek

  • 10. Data: 2008-10-11 13:36:02
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    > Dzis dostalem raport, jedyne 45 stron :)

    ło boszsz, coś ty nawywijał, że aż tyle stron?
    muszę się też zapytać o siebie, jak ja tam wyglądam i ile stron mają "na mnie"
    po moich dwóch (spłaconych niemal natychmiast) kredytach, pięciu wypowiedzianych
    i trzech czynnych kartach kredytowych, jednej debetowej i 12 rachunkach
    oszczędnościowo-rozliczeniowych.