  • 1. Data: 2007-11-21 02:06:00
    Temat: Citibank - karta kredytowa, duplikat karty, stale zlecenie obciazania kk
    Od: "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu>

    Osoby, ktore zamawiaja duplikat karty (np ze zdjeciem) do momentu otrzymania
    karty maja zablokowane transakcje MOTO.
    Tak wiec, jesli macie wlaczone stale zlecenie obciazania karty kredytowej
    rachunkami za np. telefon to do momentu aktywacji nowej karty nie bedzie
    autoryzacji MOTO.

    Konsultanci partyline o tym drobnym szczegole nie racza poinformowac.

    Jako ciekawostke dodam, ze sprawa dotyczy rachtela z Plusa i karty
    Citibank-Plus. Bank odmowil autoryzacji, Polkomtel wystapil o nia ponownie
    po 11 dniach (i dostal).

    --
    Pozdrawiam,

    Łukasz M. Pychyński

  • 2. Data: 2007-11-21 06:11:00
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:fi03r9$clv$1@news.onet.pl...
    > Osoby, ktore zamawiaja duplikat karty (np ze zdjeciem) do momentu
    > otrzymania karty maja zablokowane transakcje MOTO.

    Znaczy - utraciles karte, zamowiles nowa?

    > Tak wiec, jesli macie wlaczone stale zlecenie obciazania karty kredytowej
    > rachunkami za np. telefon to do momentu aktywacji nowej karty nie bedzie
    > autoryzacji MOTO.

    Nooo, tak.
    Nie masz karty i nie możesz się nią posługiwać.
    Widzisz tu jakąś niescisłość?

    > Konsultanci partyline o tym drobnym szczegole nie racza poinformowac.

    O tym, że nie masz karty?
    A że 2x2=4 tez ci powinni mówić?

    > Jako ciekawostke dodam, ze sprawa dotyczy rachtela z Plusa i karty
    > Citibank-Plus. Bank odmowil autoryzacji, Polkomtel wystapil o nia ponownie
    > po 11 dniach (i dostal).

    Nie ma znaczenia jaka karta.

    Sławek

  • 3. Data: 2007-11-21 07:13:58
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 21 Nov 2007 07:11:00 +0100, Slavekk wrote:

    > Użytkownik "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu> napisał w
    > wiadomości news:fi03r9$clv$1@news.onet.pl...
    >
    > Znaczy - utraciles karte, zamowiles nowa?

    Czy duplikat zamawia się tylko w wyniku utracenia karty? Powinna być
    możliwość zamówienia duplikatu z opcją zastrzeżenia obecnej karty jak i bez
    zastrzegania.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2007-11-21 07:29:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lis, 08:13, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Czy duplikat zamawia się tylko w wyniku utracenia karty? Powinna być
    > możliwość zamówienia duplikatu z opcją zastrzeżenia obecnej karty jak i bez
    > zastrzegania.

    Nie wiem czy znamy wszystkie fakty ;)
    Jak zamawialem w Citi KK dodatkowa dla syna, to najpierw przyszla
    zwykla (nie aktywowalem) a potem KK ze zdjeciem (ta juz aktywowalem).
    citiphone zapewnial, ze dopiero aktywacja KK ze zdjeciem zablokuje
    wczesniejsza bez zdjecia, jesli sie ja aktywuje i bedzie korzystac.
    Odpuscilem aktywowanie bezzdjeciowej, bo co mlodziezy bede mieszal w
    glowie karta wazna na na kilka dni.

    Przeszedlem w innym banku kilka opcji wymiany kart debetowych i za
    kazdym razem dopiero aktywowanie kolejnej blokowalo stara.

  • 5. Data: 2007-11-21 12:53:48
    Od: "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu>

    Użytkownik "Slavekk" <S...@g...pl> napisał

    > Znaczy - utraciles karte, zamowiles nowa?

    Nie. Zamowilem duplikat karty z zdjeciem i podpisem, czyli ten sam numer, ta
    sama data waznosci. Karta nie byla wiec zablokowana albo zastrzezona z mojej
    strony.

    > Nooo, tak.
    > Nie masz karty i nie możesz się nią posługiwać.
    > Widzisz tu jakąś niescisłość?

    Karta bez zdjecia i podpisu, ktora mialem w portfelu do momentu aktywowania
    karty ze zdjeciem i podpisem caly czas dzialala jesli byla uzyta fizycznie.
    Dzialaly tez IO.

    > O tym, że nie masz karty?
    > A że 2x2=4 tez ci powinni mówić?

    Ten komentarz wynika zapewne z niezrozumienia sytuacji, tak? :)

    > Nie ma znaczenia jaka karta.

    To ciekawostka, aby bylo smiesznie :) Transakcje z Ery i Orange w tym
    podobnym okresie byly autoryzowane bez problemow :)

    --
    Pozdrawiam,

    Łukasz M. Pychyński

  • 6. Data: 2007-11-21 12:55:03
    Od: "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał

> [...]
    >
    > Przeszedlem w innym banku kilka opcji wymiany kart
    > debetowych i za kazdym razem dopiero aktywowanie kolejnej

    Swiete slowa.

    --
    Pozdrawiam,

    Łukasz M. Pychyński

  • 7. Data: 2007-11-21 13:01:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lis, 13:53, "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu>
    wrote:

    > To ciekawostka, aby bylo smiesznie :) Transakcje z Ery i Orange w tym
    > podobnym okresie byly autoryzowane bez problemow :)

    Moze przyczyna problemow z Polkomtelem byla inna niz zalozona w
    tytulowym poscie?
    raczej wybiorczo by nie dzialalo.

  • 8. Data: 2007-11-21 13:02:58
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lukasz M. Pychynski <l...@o...eu> napisał(a):

    > To ciekawostka, aby bylo smiesznie :) Transakcje z Ery i Orange w tym
    > podobnym okresie byly autoryzowane bez problemow :)

    a moze te transakcje sie jakoss roznily, tzn. ktores to byly polecenia
    zaplaty a inne zlecales samodzielnie na www ? nowowydana karta ma inny kod
    cvv, moze to cos wyjasnia ?

  • 9. Data: 2007-11-21 13:07:39
    Od: "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu>

    Użytkownik "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > a moze te transakcje sie jakoss roznily, tzn. ktores to
    > byly polecenia zaplaty a inne zlecales samodzielnie na
    > www ? nowowydana karta ma inny kod cvv, moze to cos
    > wyjasnia ?

    W kazdym przypadku stala zgoda na obciazanie KK.

    --
    Pozdrawiam,

    Łukasz M. Pychyński

  • 10. Data: 2007-11-21 13:10:06
    Od: "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal

    > Moze przyczyna problemow z Polkomtelem byla inna niz
    > zalozona w tytulowym poscie?
    > raczej wybiorczo by nie dzialalo.

    Przyczyne potwierdzilo partyline citka, oczywiscie byli zdziwieni skad o tym
    wiem. Wiec uzylem dowodu w postaci zapisow na fakturze z Plusa, gdzie jasno
    jest napisane: "brak autoryzacji".

    Generalnie konsultant byl przyparty do muru. A fakura, nie z mojej winy, nie
    zostala oplacona w terminie. Srodki na KK rzecz jasna byly.

    --
    Pozdrawiam,

    Lukasz M. Pychynski