  • 1. Data: 2007-11-20 17:12:25
    Temat: Eurobank w Tarnowie
    Od: "Simon" <s...@p...onet.pl>

    Zachęcony reklamą zapragnąłem załóżyć sobie w Eurobanki w Tarnowie lokatę
    promocyjną powiązaną z funduszem. Udałem sie do oddziału, odstałem swoje w
    kolejce po czym dowiedziałem się, że od obsługującej pani, że nie posiada
    odpowiednich uprawnień, aby taką lokatę założyć. Po sprawdzeniu okazało sie,że
    żadna z osób obsługujących nie ma takich uprawnień, a osoby z uprawnieniami
    pojawią się w pracy za 6 dni. Tak więc mój pierwszy kontakt z tym bankiem
    sprawił, że będę od tej pory trzymał się od niego z daleka.

  • 2. Data: 2007-11-21 15:24:52
    Temat: Re: Eurobank w Tarnowie
    Od: s...@g...com

    On 20 Nov, 18:12, "Simon" <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > pojawią się w pracy za 6 dni. Tak więc mój pierwszy kontakt z tym bankiem
    > sprawił, że będę od tej pory trzymał się od niego z daleka.

    Ja bym powiedzial, nieco zgryzliwie:

    - wlasciwie to powinienes podziekowac Eurobankowi, ze sie nie dalo
    zalozyc tej lokaty z funduszami
    - trzymaj sie z daleka od funduszy

    Oczywiscie mozna miec inne zdanie :-)

    Ewentualnie zapytac sie przemilej pani, czy mozna sprzedac fundusze w
    dniu zakonczenia promocyjnego oprocentowania lokaty i czy bank
    zagwarantuje Ci, ze w tym momencie z funduszy wyplacisz co najmniej
    tyle samo, co zainwestowales w nie plus odsetki wg stopy z lokaty -
    powinni miec na to jakas rezerwe, w koncu zdrowo czesza na prowizjach
    za sprzedane ci jednostki funduszy...

    Pzdr
    MS