  • 1. Data: 2013-05-20 13:19:44
    Temat: Citi wymienia Silver na Gold
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Odebrałem właśnie telefon od Citi (albo jakieś firmy w działającej w
    imieniu banku). Po standardowych tekstach o wybranych klientach i
    wyjątkowej ofercie padła propozycja o wymianie karty Silver na Gold. Ma być:
    - bez opłat bezwarunkowo na zawsze
    - dodatkowe zabezpieczenie transakcji w internecie (pewnie 3D Secure)
    - wyszystko to co było na Silver przechodzi bez zmian na Gold,
    ubezpieczniea itd. czyli u mnie nic

    Co to za akcja? Są jakieś haczyki? Po co to robią będę miał limi 10tyś z
    groszami to przecież się mieści w silver

    Sebastian

  • 2. Data: 2013-05-20 16:00:58
    Temat: Re: Citi wymienia Silver na Gold
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 20 May 2013 13:19:44 +0200, Sebastian napisał(a):

    > Co to za akcja? Są jakieś haczyki? Po co to robią będę miał limi 10tyś z
    > groszami to przecież się mieści w silver

    Haczyków brak, za jakiś czas dostaniesz platinum, a do tego czasu kilka
    razy podniosą limit, po czym napiszą, że co prawda limit wynosi tyle i
    tyle, ale jak wykorzystasz 20% więcej, to im to nie przeszkadza i nie będą
    mieli pretensji.

    AK