  • 1. Data: 2013-05-20 10:06:40
    Temat: PKO - "szczegóły transakcji zleconej do realizacji"
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    ... to to samo co "potwierdzenie wykonania przelewu" np. z mBanku?
    Tzn. przelewu już nie można cofnąć?
    (Chodzi o potwierdzenie PDF)

  • 2. Data: 2013-05-20 11:34:30
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > ... to to samo co "potwierdzenie wykonania przelewu" np. z mBanku?
    > Tzn. przelewu już nie można cofnąć?
    > (Chodzi o potwierdzenie PDF)

    Można cofnąć - to nie jest potwierdzenie zrealizowanej transakcji.

  • 3. Data: 2013-05-20 12:08:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > ... to to samo co "potwierdzenie wykonania przelewu" np. z mBanku?
    > Tzn. przelewu już nie można cofnąć?

    Można cofnąć! Tak że ostrożnie.

  • 4. Data: 2013-05-22 12:39:42

    Mon, 20 May 2013 12:08:52 +0200, w <kncsnk$hlk$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>, "MarekZ"