  • 1. Data: 2007-02-23 22:17:22
    Temat: [Citi] reklamacja transakcji kartowej
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    taka oto przygoda z kk Citi gold:

    wyjazd do Rygi (Łotwa), płatność za hotel ww. kk (Citi gold) - nie moja
    wiec nie pytajcie na co mi kolejny gold ;-)

    obciazenie za hotel zgodnie z f-ra, ale obok 2 inne obciazenia wykonane
    przez ten sam hotel za niewiadomoco...

    tel. na info Citi i reklamacja nieznanych obciazen, kasa wrocila na
    konto 30 min. po zlozeniu reklamacji, a tydzien pozniej przyszly dwa
    pisma z Citi informujace o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji ;-))

    taka postawe to ja rozumiem ;-))

    jedyny minus jaki widze przy kk Citi to nieziemskie kursy walut...
    nie wiem jak to przeliczyli, jakie procenty dodali, ale Łat łotewski w
    kantorze 5,50 zł a ww. transakcja została rozliczona po 5,86zł!
    6,55% wiecej...

    --
    pozdr.
    RobertS