  • 1. Data: 2007-02-23 19:17:27
    Temat: money ekspert
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    Chcialbym zapytac o wiarygodnosc tego doradcy. Czy rzeczywiscie kieruja
    sie dobrem klienta i wybieraja kredyt najkorzystniejszy dla klienta?
    Chce zaciagnac kredyt na budowe domu w wysokosci 250tys zl.
    Zaproponowano mi kredyt w CHF w Millenium. Czy to rzeczywiscie najlepsza
    obecnie oferta?

    --
    Pozdrawiam:
    BbT

  • 2. Data: 2007-02-23 22:28:56
    Temat: Re: money ekspert
    Od: "szele" <s...@o...pl>

    On 23 Lut, 20:17, BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> wrote:
> [...]
    > Chce zaciagnac kredyt na budowe domu w wysokosci 250tys zl.
    > Zaproponowano mi kredyt w CHF w Millenium. Czy to rzeczywiscie najlepsza

    Jakie Twoje dochody, czy są jakieś obciążenia (raty kredytów, karty
    kredytowe, itp.), ile osób w rodzinie, na ile lat kredyt, czy jest
    jakiś wkład własny ??. Ciężko odpowiedzieć na tak zadane pytanie.
    Wcale nie powiedziane, że jest to zła oferta (bo Bank niezły dla
    kredytów hipotecznych).
    Co do dobra klienta, jest z tym różnie, ale oczywiście daleki jestem
    od sądów, że doradca chciał "wcisnąć" kredyt, bo ma z tego najlepszy
    zysk. Reasumując,Bank dobry, ale zawsze można znaleźć inną ofertę,
    wszystko zależy od Twoich priorytetów, czy, np. niskie koszty
    początkowe i wyższa marża, czy interesują Ciebie ubezpieczenia na
    życie i od utraty pracy, czy jak najniższe oprocentowanie. Pytań
    wiele.... Jak coś, pisz na maila....

  • 3. Data: 2007-02-23 22:43:55
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "BbT" wrote in message
> [...]
    > Chce zaciagnac kredyt na budowe domu w wysokosci 250tys zl.
    > Zaproponowano mi kredyt w CHF w Millenium. Czy to rzeczywiscie najlepsza

    sprawdż w innych i wtedy sie przekonasz:
    Open Finance, goldenegg, expander i inne

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2007-02-24 05:56:42
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    ...do tego dorzucę jeszcze smartbank.pl. Chyba najprostszy sposób na
    wyszukiwanie ofert i w 100% bezstronny.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek