  • 1. Data: 2021-06-08 12:54:58
    Temat: Citi - motokarta BP - CVC dla Payback
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Cześć

    Wymieniłem kartę w Citi z VISA BP ma Master BP i zalogować się na konto
    payback na numer z nowej karty nie mogę. Serwis paybacka prosi o
    założenie konta to próbuję założyć ale oprócz numeru karty payback
    potrzebny też kod CVC do paybacka. Tylko nigdzie na karcie nie widzę
    czegoś takiego. CVC oczywiście z Mastercarda nie pasuje. I nic mi nie
    pasuje na 4 cyfrowy CVC paybackowy. Pewnie nie jedna osoba już
    przechodziła migrację i może napisać gdzie ten kod CVC do paybacka jest
    ukryty na karcie?

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 2. Data: 2021-06-09 12:09:57
    Temat: Re: Citi - motokarta BP - CVC dla Payback
    Od: Witold Pic <p...@g...com>

    wtorek, 8 czerwca 2021 o 12:55:06 UTC+2 Zdzichu500 napisał(a):
> [...]
    > pasuje na 4 cyfrowy CVC paybackowy. Pewnie nie jedna osoba już
    > przechodziła migrację i może napisać gdzie ten kod CVC do paybacka jest

    4-cyfrowy?
    A nie 3? Z tyłu?
    Poza tym zaloguj się na stary numer i dodaj kartę.

  • 3. Data: 2021-06-09 13:26:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.06.2021 o 12:09, Witold Pic pisze:

    > 4-cyfrowy?
    > A nie 3? Z tyłu?
    > Poza tym zaloguj się na stary numer i dodaj kartę.

    Karta payback ma 4-cyfrowy.

    Motokarta jest rzekomo równocześnie kartą kredytową i kartą payback, ale
    oczywiście nie ma na sobie kodu payback, więc jak to w praktyce działa,
    to nie wiem.

    MJ