  • 1. Data: 2021-06-03 11:04:26
    Temat: Google Pay
    Od: SERG <m...@w...pl>

    Postanowiłem iść z duchem czasu i rozpocząć korzystanie z Google Pay,
    aby nie nosić przy sobie wielu kart i ograniczyć się tylko do noszenia
    telefonu z NFC.
    I tu mam pytanie jako świeżak w temacie wirtualnych portfeli.
    Czy jeśli część kart, które posiadam ma wymagania co do minimalnych
    ilości transakcji (obrotu), aby być z zwolnionym z opłat, to czy
    płatności wykonywane przez Google Pay się w to wliczają?

    Dla przykładu. Mam kartę do konta w BNP która wymaga minimum 1
    transakcji miesięcznie by nie było za nią opłaty. Czy wykonanie takiej
    transakcji za pośrednictwem GP będzie honorowane?

  • 2. Data: 2021-06-03 11:16:39
    Temat: Re: Google Pay
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 11:04:25 UTC+2 SERG napisał(a):
> [...]
    > transakcji miesięcznie by nie było za nią opłaty. Czy wykonanie takiej
    > transakcji za pośrednictwem GP będzie honorowane?

    Sam widzisz, że to złe postanowienie ;>
    Odpowiedzi szukaj w TOiP banków - np. santander dla KK wyraźnie pisze, że liczą się
    też karty wirtualne (oraz dodatkowe).
    A najlepiej zapytanie do każdego banku w poczcie wewnętrznej (jak mają, np. taki mBąk
    nie ma) - będzie ;odstawa do ew. reklamacji.
    Odpowiedziami podziel się na grupie.

    A w BNPP od sierpnia wymagają 3 pyk/mc.

  • 3. Data: 2021-06-05 20:11:47
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

> [...]
    > A najlepiej zapytanie do każdego banku w poczcie wewnętrznej (jak mają, np. taki
    mBąk nie ma) - będzie ;odstawa do ew. reklamacji.

    Żubra i Getin obsługuje Curva, nie naliczają opłat
    jest to płatność kartą