  • Data: 2021-06-08 12:54:58
    Temat: Citi - motokarta BP - CVC dla Payback
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Wymieniłem kartę w Citi z VISA BP ma Master BP i zalogować się na konto
    payback na numer z nowej karty nie mogę. Serwis paybacka prosi o
    założenie konta to próbuję założyć ale oprócz numeru karty payback
    potrzebny też kod CVC do paybacka. Tylko nigdzie na karcie nie widzę
    czegoś takiego. CVC oczywiście z Mastercarda nie pasuje. I nic mi nie
    pasuje na 4 cyfrowy CVC paybackowy. Pewnie nie jedna osoba już
    przechodziła migrację i może napisać gdzie ten kod CVC do paybacka jest
    ukryty na karcie?

    Pozdrawiam,
    Zdzichu