  • 1. Data: 2007-10-25 11:59:37
    Temat: Citi Plus - data następnego zestawienia i księgownie spłaty
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    KK itiPlus.

    1. Mozna gdzieś online w ichnim serwisie podejrzeć datę następnego
    zestawienia czy trzeba liczyć samodzielnie?
    2. O której godzienie (i w jaki dzień) pojawia się zaksięgowana spłata
    karty?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 2. Data: 2007-10-25 12:27:16
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Maciej Loret pisze:
> [...]
    > zestawienia czy trzeba liczyć samodzielnie?
    > 2. O której godzienie (i w jaki dzień) pojawia się zaksięgowana spłata

    1. Data wystawienia zestawienia jest zawsze taka sama, tzn. dzień miesiąca.
    2. Zgodnie z informacją infolinii - po 2 nocnych przetwarzaniach danych
    (wewnętrznych Citi), czyli ze 2 do 3 dni robocze od dnia przelewu. Pani
    dodała: proszę się nie martwić że jeszcze niema po jak się pojawi to
    data będzie wpłynięcia.

    Sebastian

  • 3. Data: 2007-10-25 12:35:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > 1. Data wystawienia zestawienia jest zawsze taka sama, tzn. dzień
    miesiąca.

    Ja mam na razie trzy wyciągi i każdy z inną datą... ;)))

> [...]
    > (wewnętrznych Citi), czyli ze 2 do 3 dni robocze od dnia przelewu. Pani
    > dodała: proszę się nie martwić że jeszcze niema po jak się pojawi to

    Hmm...
    To może wiesz, kiedy dorosną do jakichś chociaż średnich standardów
    środkowoafrykańskich??
    Mam dziesiątki wyciągów z np. KK BZWBK i nigdy chyba nie zdarzyło się, by
    były zaksięgowane pózniej niż 20.00-20.15 w dniu spłaty...

  • 4. Data: 2007-10-25 13:01:57
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Maciej Loret pisze:
> [...]
    > Mam dziesiątki wyciągów z np. KK BZWBK i nigdy chyba nie zdarzyło się, by
    > były zaksięgowane pózniej niż 20.00-20.15 w dniu spłaty...

    To co napisałem to informacje z infolinii, dzwoniłem kiedyś płacąc w
    ostatniej chwili i martwiłem się, że pieniądze nie pojawiły się jeszcze
    2 dni później.
    Co do daty to nie mam przed sobą teraz wyciągów, ale niedawno zmieniałem
    ją i konsultant zapewniał, że każdego miesiąca zestawienie będzie
    generowane tego samego dnia. Nie pytałem o dni wolne od pracy, może
    tutaj są jakieś dodatkowe zasady?

    Coś sobie jednak mgliście przypominam, że w jakimś FAQ lub od
    konsultanta usłyszałem, że daty będą tak generowane żeby na pewno
    spełnione było reklamowe 54 dni kredytu i minimum 24 dni na spłatę od
    dnia wygenerowania wyciągu.

    Sebastian

  • 5. Data: 2007-10-25 14:57:18
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > 2. O której godzienie (i w jaki dzień) pojawia się zaksięgowana spłata
    > karty?

    Wprawdzie nie CitiPlus, lecz 'Motokarta' Citi, niemniej jednak: przelew
    spłacający zadłużenie został puszczony z Multibanku 11.10.2007, wg wyciągu
    zaksięgowany z datą 11.10.2007, czyli ten sam dzień. Może to pomoże ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 6. Data: 2007-10-25 15:12:23
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wprawdzie nie CitiPlus, lecz 'Motokarta' Citi, niemniej jednak: przelew
    > spłacający zadłużenie został puszczony z Multibanku 11.10.2007, wg wyciągu
    > zaksięgowany z datą 11.10.2007, czyli ten sam dzień. Może to pomoże ;)

    Dzięki. Możliwe, że u mnie tak samo.
    Sprawdzałem wieczorem, około 21.00 Jeszcze nie było zaksięgowane. Rano około
    8.00 już tak.

  • 7. Data: 2007-10-25 15:16:06
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    dl pisze:

> [...]
    > spłacający zadłużenie został puszczony z Multibanku 11.10.2007, wg
    > wyciągu zaksięgowany z datą 11.10.2007, czyli ten sam dzień. Może to

    Wcześniej wyraziłem się chyba niezbyt precyzyjne.
    Księgowane są zwykle po 2, 3 dniach ale z datą faktycznego wpłynięcia z
    Elixiru. Czyli wysłany rano np. w poniedziałek będzie widoczny dla
    klienta w internecie i automatycznym bankierze w środę, natomiast na
    wyciągu data będzie z poniedziałku.

    Sebastian

  • 8. Data: 2007-10-25 15:22:53
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wcześniej wyraziłem się chyba niezbyt precyzyjne.
    > Księgowane są zwykle po 2, 3 dniach ale z datą faktycznego wpłynięcia z
    > Elixiru.

    No. To może nie trzeci świat...
    Już gdzieś pomiędzy trzecim a drugim... :(

  • 9. Data: 2007-10-25 16:16:08
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    ja raz jedyny mialem przypadek, ze przelew wplynal do citi z data wymagana,
    ale zaksiegowali nastepnego dnia (czyli 1 dzien za pozno),
    na wyciagu mimo daty wplywu prawidlowej mialem naliczone odsetki za
    opoznione ... zaksiegowanie
    oczywiscie jeden telefon na 0801 i odsetki zdjete z rachunku

    ale profilaktycznie przelewam dzien wczesniej bo nie chce tracic czasu na
    takie pierdoly

  • 10. Data: 2007-10-25 18:36:55
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > KK itiPlus.
    >
    > 1. Mozna gdzieś online w ichnim serwisie podejrzeć datę następnego
    > zestawienia czy trzeba liczyć samodzielnie?

    co miesiąc ten sam dzień, chyba ze wypada w dzien "nieroboczy" to wtedy z
    datą pierwszego kolejnego dnia roboczego (wyciągi generowane są w batchu,
    który jest w nocy tylko po dniu roboczym)

    > 2. O której godzienie (i w jaki dzień) pojawia się zaksięgowana spłata
    > karty?

    wpłaty (jak i obciążenia) na rachunku kk citi tez są księgowane tylko w
    nocnym batchu, tak więc wpłata do banku wpływa zwykłym eliksirem a
    księgowana jest w nocy oczywiście z datą jej wpływu do banku - zobaczysz ją
    na rachunku na nastepny dzien rano z datą wczorajsza