  • 11. Data: 2007-09-22 19:13:58
    Temat: Re: po rozmowie z infolinia...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Wrz, 20:54, "ra9om1ak" <r...@o...pl> wrote:
    > ...wynik nastepujacy - tel. do konsultanta platny i usluga citi alerts
    > standard za 4,90 - to wszystko wczesniej bylo za darmo, teraz nie bo Citi
    > zerwal umowe z Era.

    Ja nie korzystam z Citialerst, tel do konsultanata boli - ale w miare,
    jak sie zdefiniuje klientow do przelewow, to juz specjalnie
    koniecznosci dzwonic nie mam.

    Wszystkie uslugi i ubezpieczenia powylaczane - karta za 0 oplat.

  • 12. Data: 2007-09-23 08:08:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ra9om1ak napisał(a):
    > Czy jakis bank wyrobi mi karte w ciagu powiedzmy 2-3 tyg. bez
    > zaswiadczen o dochodach ? ;)))Jestem w duzym niedoczasie i tylko to
    > trzyma mnie w Citi - pewnie nie zdaze wyrobic innej.

    Jesli przedstawisz 3 wyciagi z KK Citi to praktycznie kazdy.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2007-09-24 07:31:17
    Temat: Re: Citi-Era KK ;/
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    ra9om1ak napisał(a):
    > Ot, masz Panie program lojalnosciowy. Ktos moze polecic lepsza karte od
    > Citi ? Lepsza (dla mnie) = lepszy przelicznik przy korzystaniu z karty
    > za granica, normalny podglad online, brak jakis comiesiecznych oplat za
    > nie zrobienie ilustam operacji, czy obrotu na jakas kwote plus oplacanie
    > rachunkow jako transkacje bezgotowkowe jak w Citi ? Jest taka w ogole ?

    Motokarta Citi BP :-) Sam na taka zmienilem w czerwcu, zarobilem juz 2
    paczki plytek dvd :-)

    Pozdrawiam, krzysn

  • 14. Data: 2007-09-28 12:49:53
    Od: "John Doe" <s...@o...pl>

    > Na
    > rozne programy partnerskie wiele z nas nie ma po prostu czasu albo nie
    > chce nam sie liczyc jakichs punktow, z ktorych jesli zrobimy zakupy za
    > 10k to dostaniemy darmo spryskiwacz do szyb (po co to komu ?).

    Mam karte Citi-BP 2 rok i bez problemu moge dostac cos konretnego w stylu
    wiertarki czy szlifierki black-decker i jeszcze mi zostanie punktow, a wzialem
    juz porzadna apteczke warta w sklepie 50 zl, i aluminiowy termos.
    Nie musi sie wcale robic zakupow na 10000, wystarczy normalnie korzystac z
    karty, do tego jak robisz oplaty za mieszkanie przelewem z karty to punkty tez
    sie licza. A jak ktos tankuje na BP albo jezdzi tam na myjnie to ma jeszcze
    wiecej punktow, bo te standardowe co daje stacja plus dodatkowe za wydatki na
    karcie. W srody srebrna myjnia automatyczna na BP kosztuje tylko 10 zl, a jest
    za to 30 punktow plus 2 za platnosc karta.
    Przeciez karty dajacej punkty nie bierze sie po to zeby wydac iles tam kasy zeby
    otrzymac prezent, tylko uzywa sie normalnie a prezent jest gratis, wystarczy
    poczekac odpowiednia ilosc czasu, nie ma chyba przedawnienia punktow. Zreszta
    mozna sumowac punkty z roznych kart wiec moze je zbierac kilka osob z rodziny,
    to latwiej cos konkretnego uzbierac.