  • 1. Data: 2003-01-21 13:28:44
    Temat: Charge = obciazeniowa
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Czym sie rozni karta charge od obciazeniowej?
    Do niedawna myslalem, ze to to samo, ale ostatnio uslyszalem, ze nie.
    Jak to jest?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 2. Data: 2003-01-21 13:49:12
    Temat: Re: Charge = obciazeniowa
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www.money.pl/banki/edukacja/karty/rodzaje/

  • 3. Data: 2003-01-21 14:16:36
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote in news:b0jhsm$v8g$1
    @foka.acn.pl:

    > Czym sie rozni karta charge od obciazeniowej?
    > Do niedawna myslalem, ze to to samo, ale ostatnio uslyszalem, ze nie.
    > Jak to jest?

    To to samo.
    "charge" - obciazac, wliczac w ciezar.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-01-21 14:30:03
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > To to samo.
    > "charge" - obciazac, wliczac w ciezar.

    Tez tak myslalem, ale na www.karty.pl jest cos innego:
    http://www.karty.pl/info/rodzaje/charge.htm

    I dlatego zaczalem miec watpliwosci.
    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 5. Data: 2003-01-21 14:35:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > http://www.money.pl/banki/edukacja/karty/rodzaje/

    Skoro charge=obciążeniowa to mam pytanie - czy jakis bank w Polsce wydaje
    co co sie w tym serwisie nazywa "z odroczonym terminem platnosci" ??

    Cytuję opis:
    "Karta z odroczonym terminem płatności (ang. Deffered Debit Card) posiada
    zbliżone zasady funkcjonowania jak w przypadku karty kredytowej.
    (...........) Raz w miesiącu bank wysyła zestawienie transakcji wykonanych z
    użyciem karty. Posiadacz karty zobowiązany jest spłaty całości zadłużenia
    (nie można spłacić tylko części) w określonym czasie, np. w ciągu dwóch
    tygodni od daty otrzymania zestawienia."

    chyba takich kart nie ma - chyba że KK VC w Millennium zadeklarowana jako
    splacana w 100%
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-01-21 14:36:13
    Od: s...@o...pl

    > Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    jak to coś innwego jak to samo?

  • 7. Data: 2003-01-21 14:47:13
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jak to coś innwego jak to samo?

    To czym sie rozni karta z odroczonym terminem płatności od przypadku karty
    obciążeniowej ?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 8. Data: 2003-01-21 14:49:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    > To czym sie rozni karta z odroczonym terminem płatności od przypadku karty
    > obciążeniowej ?

    za http://www.karty.pl/info/rodzaje/charge.htm

    Karta z odroczonym terminem płatności (ang. Deffered Debit Card) posiada
    zbliżone zasady funkcjonowania do karty kredytowej. Do jej uzyskania
    najczęściej nie trzeba posiadać żadnego rachunku w banku, w którym ubiegamy
    się o wydanie karty.

    W przypadku karty obciążeniowej (ang. Charge Card) warunkiem wydania karty
    jest posiadanie rachunku w danym banku przez określony czas, np. trzy
    miesiące.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-01-21 14:50:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > To czym sie rozni karta z odroczonym terminem płatności od przypadku
    karty
    > obciążeniowej ?

    Chodzi chyba o to, ze w naszych polskich warunkacjh roznicy nie ma.
    roznica pojawia sie np. w Ameryce, gdzie czesc Amexow bodaj jest
    wlasnie kartami z odroczonym terminem platnosci.
    Splacac trzeba (podkreslam czesc z tych kart) co miesiac - a rachunku
    w banku ni ma ;)

  • 10. Data: 2003-01-21 16:57:21
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > tygodni od daty otrzymania zestawienia."
    >
    > chyba takich kart nie ma - chyba że KK VC w Millennium zadeklarowana jako

    A Diners Club?

    K. Kowalski