  • 1. Data: 2003-02-26 19:53:57
    Temat: CO wybrac ?
    Od: "mano-a" <m...@t...pl>

    Witam.

    Nieorientuje sie jakie oferty sa dostepne w roznych bankach wiec mam prosbe
    o podanie mi banku i opcji ktora wybrac a ktora bedzie najbardziej zblizona
    do moich wymagan, oczekiwan...

    zalezy mi aby bank ktory wybiore oferowal ::

    - dowolna wplate czyli chodzi mi oto zeby nie bylo przymusow ze trzeba
    wplacac co miesiac np 50 zloty tylko kiedy chce i ile chce

    - karta kredytowa z darmowymi pobraniami z bankomatow siecie tego banku a z
    innych tez mozliwosc tylko za pobraniem

    - mozliwosc wplacania piniedzy przez innych ludzi po podaniu numeru konta

    mile widziane takze ::

    - mozliwosc sprawdzania stanu konta przez internet

    - mozliwosc zakupywania przez to konto akcji

    - no i oczywiscie jak najwyzsze oporocentowanie :)

    Prosze o podanie bankow ktorych oferty sa zblizone jak najbadziej do moich
    potrzeb.

    wiem ze ten post moze sie wydac smieszny ale naprawde sie nie orientuje i
    prosze o pomoc
    z gory dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2003-02-26 20:47:07
    Temat: Re: CO wybrac ?
    Od: "Wirtualny" <w...@i...pl>

    Najlepszy oczywiscei bylby mBank.
    Minusem moga byc niezbyt rozbudowana siec bankomatow (EURONET), ale
    oczywiscie w porownaniu do innych mzliowsci jest EXTRA.
    Bezplatna Vista electron do eKonta.
    Brak zdefiniowanych wplywow itd....
    poczytaj: www.mbank.com.pl

    Pozdrawiam,
    Wirtualny

  • 3. Data: 2003-02-26 21:54:12
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    mano-a <m...@t...pl> wrote:

    > - karta kredytowa z darmowymi pobraniami z bankomatow siecie tego banku a z
    > innych tez mozliwosc tylko za pobraniem

    Nie ma takich banków. Obawiam się, że kmylisz kartę kredytową z innymi
    rodzajami.

    > - mozliwosc wplacania piniedzy przez innych ludzi po podaniu numeru konta
    To ma każdy bank.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-02-26 22:35:08
    Od: "PrzemekH" <h...@g...pl>

    Zdecydowanie mBank

    -Korzystasz z sieci Euronet
    -Badzo wysokie oprocentowanie konta 5,5%
    - Nie placisz za prowadzenie rachunku i przelewy
    - Dostep przez internet i telefon :))
    - Mozliwosc zalozenia rachunku inwestycyjnego dostepnego przez konto
    bankowe. Teraz to tylko fundusze inwestycyjne. Zreszta nie slyszalem zeby
    jakis bank umozliwial zakup bezposrednio przez rachunek bankowy zakup akcji.
    - no i pare innych udogodnien........

  • 5. Data: 2003-02-26 22:36:58
    Od: "PrzemekH" <h...@g...pl>

    No i oczywiscie mozesz wplacac, albo nie wplacac :) dowolna kwote.

    Jeszcze wyjasniene Euronet to siec bankomatow.

    Pozdrow.

  • 6. Data: 2003-02-27 09:14:36
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 02/26/2003 09:54 PM, Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Nie ma takich banków. Obawiam się, że kmylisz kartę kredytową z innymi
    > rodzajami.

    Ależ jest - KK Raiff. A że odsetki naliczają od momentu wypłaty (albo
    jej rozliczenia w bankomacie - nie wiem) - to inna sprawa.

    A swoją drogą - co oznacza "z innych tez mozliwosc tylko za pobraniem" ? :-)

    Tomek