  • 11. Data: 2013-04-06 01:00:11
    Temat: Re: Bezgotowkowa biedronka - LOL
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2013-04-05 23:18, Clegan pisze:

    > Jak niby chcą ominąć skoro trzeba mieć konto w banku żeby z tego cuda
    > skorzystać ?
    >
    > Imho działanie bez sensu - komu się chce zakładać nowe konto żeby
    > płacić w jednym sklepie ? Prościej wypłacić gotówkę z bankomatu.
    > I gdzie tu jakaś korzyść w porównaniu z papierem ? Wątpię żeby B w
    > ogóle się to zwróciło.
    > Jedynym sensownym ruchem dla biedrony było założenie własnego banku -
    > dokładnie tak jak zrobił Tesco w UK.

    A najciekawiej by było gdyby w biedronce wystartowało iko dostępne
    dla klientów różnych banków, to by była szansa na szybkie wyłonienie
    nowego standardu płatności.

  • 12. Data: 2013-04-06 01:16:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-05 23:10, xbartx pisze:

    > IMO prepaid ograniczony do jednego podmiotu/usługi to słaby pomysł, no
    > chyba że przyniesie jakiś realny bonus/zniżkę etc.

    Zdaje się, że realnym bonusem są zakurwiście niskie ceny w
    biedzie ... w tym rzecz ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 13. Data: 2013-04-06 01:18:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-05 23:18, Clegan pisze:

    > Imho działanie bez sensu - komu się chce zakładać nowe konto żeby
    > płacić w jednym sklepie ?

    Grupie docelowej ? Biedakom w większości ...

    > Prościej wypłacić gotówkę z bankomatu.
    > I gdzie tu jakaś korzyść w porównaniu z papierem ?

    No jak wypłacisz stówkę czy pięćdziesiątkę - to ją wydasz. Kartą
    zapłacisz za to co potrzebujesz 13 PLN ...
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 14. Data: 2013-04-06 02:58:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail u...@m...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Grupie docelowej ? Biedakom w większości ...

    Naprawde? Taka jest grupa docelowa?
    Skąd takie dane?

    > No jak wypłacisz stówkę czy pięćdziesiątkę - to ją wydasz. Kartą
    > zapłacisz za to co potrzebujesz 13 PLN ...

    Czyli chcesz przekonać, że kartą płaci się mniej? Hmm... Wszelkie
    opracowania jakie czytałem twirdziły coś zupełnie odwrotnego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 15. Data: 2013-04-06 10:24:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 01:16:37 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > Zdaje się, że realnym bonusem są zakurwiście niskie ceny w biedzie ... w
    > tym rzecz ...

    No tak ale jaki realny zysk da w tym przypadku prepaid nad gotówką?

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2013-04-06 10:30:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 05 Apr 2013 14:18:39 -0700, Clegan napisał(a):

> [...]
    > się to zwróciło.
    > Jedynym sensownym ruchem dla biedrony było założenie własnego banku -

    Chodziło mi o płacenie kartą i wszystkie koszty pośredników, nie mówiąc
    już o sporym "bik dejta", które pójdzie przy okazji za friko ;)
    Tutaj się pewnie z bankiem dogadali na o wiele mniejsze %, które
    prawdopodobnie oscylują w okolicach tego ile kosztuje ich obrót gotówkowy
    - także oni w sumie niewiele ryzykują. Starsze osoby i tak będą płacić
    gotówką a liczą raczej na młodszych ludzi albo tych który do tej pory nie
    korzystali, bo "tylko gotówka".

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2013-04-06 10:37:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 00:35:34 +0200, Waldek napisał(a):

    > Moje LOL w temacie - to brak czasu na komentarz ;)
    > IMO kogoś tam zdrowo porypało jeśli sądzi że to się przyjmie Już widzę
    > te tłumy zwłaszcza osób starszych walące do WBK aby założyć konto do
    > płatności w Biednej-Bronce i machajace smarkofonem z fifi przy kasie :D
    > - juz pani podam kod, tylko okulary znajde - ROTFL

    Tak jak wspomniałem powyżej, starsze osoby i tak zostaną przy gotówce ale
    już gro osób może się to spodobać, no i może to też przyciągnąć nowe
    osoby, które nie kupowały do tej pory z racji "tylko gotówka". Jak zrobią
    do tego jakiś bonus w stylu programu zbierania punktów, kwiatów,
    kamyczków albo coś w ten deseń to ludzie będą korzystać. Dorobią do tego
    z czasem jakiś cashback czy coś a la "bankomat biedronka" i powinno
    chwycić na dobre. Przy tej ilości sklepów jakie posiadają to ogranicza
    ich tylko wyobraźnia ;)

    > Tak czy inaczej, ciekawi mnie ile biedronka zaplanowała złupić WBK za
    > każdy "kropkowany" rachunek :D

    Pewnie dogadali się na dobrych warunkach i IMO zbyt wiele nie ryzykują.

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2013-04-06 10:44:08
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    http://www.sfora.biz/Rewolucja-w-Biedronce-Ruszaja-z
    akupy-bez-gotowki-a54263

    Wyrównali ceny z Lidlem (gdzie można płacić kartą) i klienci uciekli.
    Próba ponownego przyciągnięcia klientów - moim skromnym zdaniem skazana na
    porażkę.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 19. Data: 2013-04-06 14:53:56
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > Grupie docelowej ? Biedakom w większości ...

    Ty jesteś jakiś nawiedzony czy co?
    Kaczyński Ci powiedział, że Biedrona to sklep dla biednych i ty w to
    uwierzyłeś?
    Swoją drogą, nie jest to najtańszy sklep. A tandetny w wystroju na pewno.

  • 20. Data: 2013-04-06 15:01:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 10:44:08 UTC+2 użytkownik WOJO napisał:

    > Wyrównali ceny z Lidlem (gdzie można płacić kartą) i klienci uciekli.
    >
    > Próba ponownego przyciągnięcia klientów - moim skromnym zdaniem skazana na
    >
    > porażkę.

    W moim mieście Lidl jest jeden i to na obrzeżach. Biedronek jest 6 z czego 4 w
    centrum.
    Ktoś tam wyżej pisze że w Biedronkach lupują emerytki. Ten ktoś chyba nigdy nie był w
    Biedronce. Ja do Biedronki mam 150m i z racji tego jest to mój "podstawowy" sklep. I
    muszę przyznać że od dłuższego czasu jakość produktów w Biedrobnie jest wysoka.
    Brakowało mi właściwie tylko możliwości płacenia kartą.
    Teraz raczej instytucje finasowe ustawią się w kolejce do Biedronki;)
    Alior juz podchody robi, Skoki stawiają tam masowo swoje bankomaty itp