  • 41. Data: 2013-04-09 09:02:01
    Temat: Re: Bezgotowkowa biedronka - LOL
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-CD4FF3.23211408042013@news.atman
    .pl...

    > I tu tez sie zgodze.
    >
    > Ale cos mi sie wydawalo (byc moze to ta moja starcza demencja, przepraszam) ze
    > gdzie tu padlo zdanie, ze emeryci nie placa kartami, bo z dwojga zlego wola
    > wyplacac gotowke w bankomacie.

    ZTCW to dość częste zjawisko (na przykładzie rodziny)

    Po wpłynięciu emerytury na konto wybierają jakąś część srodków
    a później operują juz gotówkowo.
    Dla mnie jest to o tyle zrozumiałem i logiczne że pozwala kontrolowac posiadane
    zasoby
    przy założeniu że taka osoba praktycznie nie korzysta z dostepu internetowego do
    konta.

  • 42. Data: 2013-08-12 10:29:52
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-04-05 14:12, Waldek pisze:
    > http://www.sfora.biz/Rewolucja-w-Biedronce-Ruszaja-z
    akupy-bez-gotowki-a54263

    he, miał być Chucka a teraz ma być PeoPay z pekao
    <http://biznes.onet.pl/biedronka-szykuje-platnosci-m
    obilne,18572,5569893,1,news-detal>

    coś miotają się od jednego banku do drugiego

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 43. Data: 2013-08-12 15:15:53
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    akupy-bez-gotowki-a54263

    >he, miał być Chucka a teraz ma być PeoPay z pekao
    -mobilne,18572,5569893,1,news-detal

    >coś miotają się od jednego banku do drugiego

    Jedno nie wyklucza drugiego:
    "Nie chcemy zdradzać nazw zainteresowanych podmiotów, ponieważ dopiero
    obecność w projekcie w momencie uruchomienia będzie oznaczała ostateczną
    deklarację poszczególnych partnerów - podkreśla biuro prasowe Jeronimo
    Martins Polska."

    "Bank Pekao SA nie znalazł się w grupie 6 dużych banków (PKO BP, Alior Bank,
    Bank Millennium, BZ WBK, BRE Bank i ING Bank Śląski), które na początku
    lipca br. ogłosiły, że przygotują i wprowadzą wspólny standard płatności
    mobilnych."

  • 44. Data: 2013-08-12 15:45:34
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    "mx" wrote in message news:5208e023$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]

    Bank Millennium, BZ WBK, BRE Bank i ING Bank Śląski), które na początku
    lipca br. ogłosiły, że przygotują i wprowadzą wspólny standard płatności

    O k..... NIE przegapiłem.

  • 45. Data: 2013-08-12 23:34:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 10:29:52 +0200, lolekanabolek napisał(a):
> [...]
    > <http://biznes.onet.pl/biedronka-szykuje-platnosci-m
    obilne,18572,5569893,1,news-detal>
    > coś miotają się od jednego banku do drugiego

    Ale spojrzcie szerzej i glebiej ... banki cos robia ... zapewne nie za
    darmo.
    Biedronka placi, czy zgodzila sie na darmowego testera ?

    Jedyny sens dla Biedronek takiego dzialania, to gdyby prowizja byla
    mniejsza niz kartami. Ale dla bankow to by nie mialo.

    Czy tu chodzi o prowizje dla Visy ?

    J.