  • 1. Data: 2013-04-05 03:05:12
    Temat: mbank zablokowal karte ?
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    jakis tydzien temu zdeaktywowalem permanentnie paypass w mojej karcie.
    http://img842.imageshack.us/img842/101/mbank321.jpg
    karta poza tym ficzerem dzialala normalnie, placilem nia i wybieralem
    kase z bankomatow.
    dzisiaj bankomat wyswietlil informacje ze "this card is not valid on
    this atm". probowalem w kilku i dupa.
    co sie moglo stac ?
    bede zamawial nastepna karte i teraz mam dylemat czy wiercic...

  • 2. Data: 2013-04-05 04:51:09
    Temat: Re: mbank zablokowal karte ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    h.w.d.p. wrote:
> [...]
    > this atm". probowalem w kilku i dupa.
    > co sie moglo stac ?
    > bede zamawial nastepna karte i teraz mam dylemat czy wiercic...

    wyplacales wczesniej w tym bankomacie?
    a probowales pozniej wyplacic w innym?

    Moze to nie karta tylko bankomat.

  • 3. Data: 2013-04-05 08:26:19
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 5 Kwi, 03:05, "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote:

    > co sie moglo stac ?
    > bede zamawial nastepna karte i teraz mam dylemat czy wiercic...

    Chip ci padł. Możesz poszukać jakiegoś starego bankomatu na pasek, o
    ile gdzieś jeszcze takie są i tam to potwierdzić.

    Czy nową wiercić to inna sprawa. Nie lepiej zadzwonić by wyłączyli PP?
    Potem akurat i tak musisz dwa razy z bankomatu skorzystać to
    przetestujesz nową kartę.

  • 4. Data: 2013-04-05 12:08:53
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Chip ci padł. Możesz poszukać jakiegoś starego bankomatu na pasek, o
    > ile gdzieś jeszcze takie są i tam to potwierdzić.

    padl po tygodniu sam z siebie?

    > Czy nową wiercić to inna sprawa. Nie lepiej zadzwonić by wyłączyli PP?

    czy wiesz o czym w ogole piszesz?

  • 5. Data: 2013-04-05 12:09:51
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > wyplacales wczesniej w tym bankomacie?
    > a probowales pozniej wyplacic w innym?
    >
    > Moze to nie karta tylko bankomat.

    napisalem ze wybieralem z bankomatow i placilem ta karta. teraz nie
    dziala ani jedno ani drugie. nie dziala rowniez w bankomatach w ktorych
    wyplacalem kase.

  • 6. Data: 2013-04-05 12:35:30
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Sporo osób dostaje z już padniętym chipem, taka nowa jakoś(ć) w MB. U Ciebie nie
    wytrzymał zapewne ładowania przez indukcję. Gdzie była ostatnia udana transakcja po
    wierceniu?

    I co nie podoba Ci się w blokadzie transakcji PP? Antenka działa, ale wszystko idzie
    z PIN i autoryzacją online. Opłaca się wiercić?

  • 7. Data: 2013-04-05 13:12:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > U Ciebie nie wytrzymał zapewne ładowania przez indukcję.

    Nie rozumiem co masz na myśli.
    Szybciej bym obstawiał ESD do odizolowanego przez wiercenie przewodu anteny.
    P.G.

  • 8. Data: 2013-04-05 14:06:44
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-04-05 12:35, Konfabulator pisze:
    > Sporo osób dostaje z już padniętym chipem, taka nowa jakoś(ć) w MB. U Ciebie nie
    wytrzymał zapewne ładowania przez indukcję. Gdzie była ostatnia udana transakcja po
    wierceniu?

    transakcji bylo wiele (10-15)
    w roznych miejscach

    > I co nie podoba Ci się w blokadzie transakcji PP?

    to o czym trabia od kilku dni w mediach. transakcje offline i mozliwosc
    zrobienia mega debetu.

  • 9. Data: 2013-04-05 16:13:39
    Od: Netx <n...@c...pl>

    W dniu 2013-04-05 14:06, h.w.d.p. pisze:

    > to o czym trabia od kilku dni w mediach. transakcje offline i mozliwosc
    > zrobienia mega debetu.

    Można prosić o jakiś link, bo tak od razu nie potrafię znaleźć googlami?
    Za kilka miesięcy kończy mi się debetowa karta Visa Electron w mBank i
    jeśli nowa karta umożliwiałaby transakcje zbliżeniowe to rozważę zmianę
    banku.
    Przed chwilą zresztą dzwoniłem do mBanku i zapewniono mnie że wyłączenie
    PayWave jest w pełni skuteczne.

  • 10. Data: 2013-04-05 16:57:56
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > banku.
    > Przed chwilą zresztą dzwoniłem do mBanku i zapewniono mnie że wyłączenie

    bylo w radio, bylo tez chyba na interii.
    przeciez jest to znany problem od wielu miesiecy.
    transakcje sa realizowane online i te nie dzialaja gdy zablokujesz karte
    po stronie banku. natomiast czesc terminali dziala offline i na nich
    mozesz zaplacic taka karta majac puste konto. terminal zbiera informacje
    o kwocie i dopiero pozniej wysyla raport do banku a tam juz doliczaja ci
    do rachunku to co zaplaciles karta. i tu jest wlasnie problem.
    jak dla mnie to system ten projektowal skrajny imbecyl, lub jest to
    dzialanie zamierzone.

    http://samcik.blox.pl/2013/02/Zblizeniowa-zalamka-78
    -zlodziejskich-transakcji.html

    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,13623286,Znow_k
    lopot_ze_zblizeniowkami__Sprzedawcy_zadaja_dodatkowy
    ch.html

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/9,960878,w-j
    akim-banku-paypass-off-line,1.html